19 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb hiervoor voedingsnachtjurkjes gekocht, maar je kan ook met een voedingstop slapen of een voedingspyjama.. Het is wat jij het gemakkelijkste vind 😉🌸

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn oudste zoontje in de primark van die lange slaaphemdjes gevonden. Dus met knoopjes vanvoor. Die vond ik enorm handig. Je doet gewoon een knoopje los. Weet wel niet of die daar nu nog zijn, is 2 jaar geleden. Maar denk dat je zeker wel iets in die richting kan vinden.

5 jaar geleden

Ik sliep gewoon in een sport bh van de action. Vooral in de aankomende maanden met al die hormonen is het al warm genoeg. Geen dure zwangerschaps dingen ook al zal het wel handig zijn

5 jaar geleden

Ik heb wel voedingspyjama's, maar ook omdat ik na mijn vorige bevalling een week in het ziekenhuis moest liggen, en het fijn is dat je dan niet alles uit/omhoog hoeft te doen om te voeden. Het is net wat je zelf het makkelijkste vind.

5 jaar geleden

Ik slaap nooit met een pyjama aan. Ik droeg altijd een naadloos topje van Zeeman, schuif je zo omhoog. En in de koudere maanden deed ik wel eens een vestje aan zodat mijn armen en schouders niet koud werden.

5 jaar geleden

Lijkt me de grootste marketing troep die er is. Eerst maar is zien of de borstvoeding gaat lukken. Daarna kan een hempt met een paar knoopjes ook prima .. of gewoon een hwmpje

5 jaar geleden

Ik had wel bv beha's en bv hemdjes en vond het heel handig. Dat getrek naar boven of onder vond ik maar niks. En een pyama met gewoon knoopjes

5 jaar geleden

Ik kocht topjes en pyjama's met knoopjes bij mijn eerste zoontje. Nu heb ik via Bonprix 2 voedingsbh's gekocht voor 19euro. En ze zitten echt heel comfortabel voor die prijs. Echt bv kleding vind ik veel te prijzig.

5 jaar geleden

Ik gaf onze eerste bijna 3 jaar bv. En heb vanaf begin af aan met een voedingshemdje (hm) met een gewoon rekbaar T-shirt er overheen geslapen. In de zomer alleen het voedingshemdje. Zijn hele fijne en blijven erg lang mooi! Heb ze 3 jaar lang elke dag gedragen en gingen allemaal wekelijks de was in. Ze liggen nu klaar voor de volgende ronde. 😉

5 jaar geleden

Geen ervaring maar zag tijdje terug... Bij de lidl hebben ze voor paar centen voedingspyamas
Van Asten- banner web zwanger - prijzen spektakel

5 jaar geleden

Ik deed bij de eerste gewoon een hemdje met spaghetti bandjes aan, die kun je makkelijk omlaag doen. Als het dan koud is kun je eroverheen een gewoon shirt aan doen, dan doe je die omhoog en je hemdje omlaag. Zo kun je ook overdag makkelijk voeden zonder dat je borst zichtbaar is voor anderen. Scheelt weer dure voedingskleding kopen 😊

5 jaar geleden

Ik had bij eerste ook voedingsbeha en dan gewone pyjama met knoopjes ofwel zo'n voedingshemdje van hm op warmere dagen. Speciale pyjama's zou ik echt niet kopen... geldklopperij🙈

5 jaar geleden

Die speciale pyjama's zijn zo duur. Ik had bij onze eerste bij de h&m nachthemden met knoopjes (overhemdmodel) gekocht in een grote maat. Werkt perfect!

5 jaar geleden

bij bon prix heb ik er wel gezien voor 12 euro maar idd goed rekbaar stof en overhemd modellen zijn makkelijk

5 jaar geleden

Ik heb wel een voedingspyjama gehad en vind het ideaal! Mijn dochter krijgt nog steeds bv. Soms draag ik een gewone pyjama om in te slapen en dan moet ik ‘m dus echt helemaal omhoog trekken. De volgende baby is er over 2 maandjes, dus dan gewoon weer gebruiken. Top!

5 jaar geleden

Ik heb er 2 gekocht bij de bonprix, een lange en korte. Draag ze ook tijdens de zwangerschap en vind ze ideaal. En qua prijs vallen ze reuze mee! Dacht idd rond de 15 euro. Gewoon ff goed naar zoeken. Lidl heeft ze ook voor weinig dacht ik

5 jaar geleden

Had hier tijdens het voeden een badjas aan en een hydrofiele doek bij de hand voorals de andere spontaan mee deed met toeschieten..

5 jaar geleden

Net bij de Wibra handig nachthemd gekocht, ze hebben daar rekbare met V-hals maar ook met knoopjes

5 jaar geleden

Ik in de nacht eigenlijk alleen een voedings bh. Aangezien de andere borst mee doet wel even een borstcompres in plaatsen. Normaal slaap ik zonder pyjama, alleen voor het ziekenhuis heb ik een voedingspyjama, gewoon een nachtpon met knoopjes