19 Reacties

5 jaar geleden
Ik heb bij mijn oudste zoontje in de primark van die lange slaaphemdjes gevonden. Dus met knoopjes vanvoor. Die vond ik enorm handig. Je doet gewoon een knoopje los. Weet wel niet of die daar nu nog zijn, is 2 jaar geleden. Maar denk dat je zeker wel iets in die richting kan vinden.

5 jaar geleden
Ik sliep gewoon in een sport bh van de action. Vooral in de aankomende maanden met al die hormonen is het al warm genoeg. Geen dure zwangerschaps dingen ook al zal het wel handig zijn

5 jaar geleden
Ik heb wel voedingspyjama's, maar ook omdat ik na mijn vorige bevalling een week in het ziekenhuis moest liggen, en het fijn is dat je dan niet alles uit/omhoog hoeft te doen om te voeden. Het is net wat je zelf het makkelijkste vind.

5 jaar geleden
Lijkt me de grootste marketing troep die er is. Eerst maar is zien of de borstvoeding gaat lukken. Daarna kan een hempt met een paar knoopjes ook prima .. of gewoon een hwmpje

5 jaar geleden
Ik kocht topjes en pyjama's met knoopjes bij mijn eerste zoontje.
Nu heb ik via Bonprix 2 voedingsbh's gekocht voor 19euro. En ze zitten echt heel comfortabel voor die prijs. Echt bv kleding vind ik veel te prijzig.

5 jaar geleden
Ik gaf onze eerste bijna 3 jaar bv. En heb vanaf begin af aan met een voedingshemdje (hm) met een gewoon rekbaar T-shirt er overheen geslapen. In de zomer alleen het voedingshemdje. Zijn hele fijne en blijven erg lang mooi! Heb ze 3 jaar lang elke dag gedragen en gingen allemaal wekelijks de was in. Ze liggen nu klaar voor de volgende ronde. 😉

5 jaar geleden
Geen ervaring maar zag tijdje terug... Bij de lidl hebben ze voor paar centen voedingspyamas

5 jaar geleden
Ik deed bij de eerste gewoon een hemdje met spaghetti bandjes aan, die kun je makkelijk omlaag doen. Als het dan koud is kun je eroverheen een gewoon shirt aan doen, dan doe je die omhoog en je hemdje omlaag. Zo kun je ook overdag makkelijk voeden zonder dat je borst zichtbaar is voor anderen. Scheelt weer dure voedingskleding kopen 😊

5 jaar geleden
Die speciale pyjama's zijn zo duur. Ik had bij onze eerste bij de h&m nachthemden met knoopjes (overhemdmodel) gekocht in een grote maat. Werkt perfect!

5 jaar geleden
Had hier tijdens het voeden een badjas aan en een hydrofiele doek bij de hand voorals de andere spontaan mee deed met toeschieten..

5 jaar geleden
Net bij de Wibra handig nachthemd gekocht, ze hebben daar rekbare met V-hals maar ook met knoopjes