11 Reacties

vor 2 Jahren

Zelf geen soortgelijke ervaring, maar een vlogster die ik volg haar dochtertje ook: Sanny zoekt geluk (o.a. op YouTube) heeft erover verteld. Misschien kun je haar eens opzoeken. Veel sterkte in ieder geval 😘

vor 2 Jahren

Geen soort gelijke ervaring. Maar wat naar zeg. Ik snap heel goed dat je zegt dat je ze er graag pas uit wilt laten halen op het moment dat het echt zeker weten nodig is. En terrecht ook. Het zal nog wel een tijd duren voor de grote mensen tanden erdoor komen en tot die tijd zal ze die tanden anders niet hebben. Terwijl ze juist zo functioneel zijn. Hopelijk kunnen ze de tandjes nog een tijdje laten zitten en gaat het heel snel beter ❤️

vor 2 Jahren

Wat naar zeg!! En dat de tandarts er zo lacherig over doet... niet normaal.. bah bah bah, wat sneu...heel veel succes sterkte en beterschap voor jullie

vor 2 Jahren

Wat ontzettend lastig!! Veel sterkte ermee. Hopelijk gaat het snel beter met je meisje❤

vor 2 Jahren

Wat een naar bericht en wat een pech, hier ook geen soortgelijke ervaring. Heel veel sterkte voor donderdag, hopelijk kunnen haar voortanden blijven zitten en is er overleg mogelijk tijdens het kijken onder narcose. Zou een seconde opinion nog nuttig zijn? Bijv bij een UMC, ik weet dat bij Radboud ze een speciaal kindertandheelkunde deel hebben. Verder geen ervaring mee en als dat twee keee onder narcose betekent, ook niet ideaal.

vor 2 Jahren

Reactie op Sanniepannie1

Wat een naar bericht en wat een pech, hier ook geen soortgelijke ervaring. ...
Het gebeurt al wel bij een centrum bijzondere tandheelkunde speciaal voor kinderen en gehandicapten bv! Dus daar ben ik opzich wel blij mee. Morgenochtend hebben we intake. Ben erg benieuwd wat zij er van vinden. Vind het zo raar dat het zo enorm ontstoken is terwijl we , voor mijn gevoel, goed poetsen..

vor 2 Jahren

Update: ze blijkt een herpes infectie in haar mond te hebben wat nu op een hoogtepunt is 🥲 Heel haar mondje zit onder de blaasjes en aften. Eten, drinken gaat moeizaam want is super pijnlijk. Zo ook tanden poetsen, dit is èèn groot bloedbad 🥺 Wil alleen maar hangen bij ons. Enige voordeel is, is dat ze dus niet onder narcose hoeft en dat het (nu) niks met d'r voortanden te maken heeft. Hopelijk knapt ze snel wat op!

vor 2 Jahren

Reactie op LS24

Update: ze blijkt een herpes infectie in haar mond te hebben wat nu op een ...
Veel beterschap. Arm meisje❤❤

vor 2 Jahren

Oh jeetje wat een pech zo. Heel veel beterschap toegewenst! Ik hoop zo voor jullie dat dit verband houdt met alle pijn die ze al had, zodat haar tanden mogelijk kunnen blijven zitten.

vor 2 Jahren

Ons zoontje is ook lang geleden gevallen op zn tand en is bruin/grijs. Nu is hij 5 en gaat wisselen. De tand heeft er dus al die tijd in kunnen blijven