3 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou persoonlijk alleen met haar gaan wandelen en de kleine lekker in bed laten en je man/vriend erbij thuis laten? De onze is namelijk echt niet te genieten als hij uit zijn ritme wordt gehaald en vindt het dat persoonlijk niet waard. Wij komen savonds wel bij mensen maar dan gaat hij daar gewoon zijn camling bedje in, slapend in de auto en hup weer zijn bedje in. Dat gaat prima meestal 馃

5 jaar geleden

Ik zou hem gewoon lekker op tijd in z'n bedje leggen! En als schoonzus graag met kleine erbij wilt komt ze maar een keer lekker ergens overdag om mee te wandelen 馃槅 Ik vind het zeker niet overdreven, ik sjouw nooit ergens naartoe met de kleine 's avonds, gun hem lekker z'n slaap dan 馃懚馃徎 Zou er zelf ook niet blij van worden om nog mee gesjouwd te worden als ik eigenlijk doodmoe ben en wil slapen. (En dan misschien ook nog een schoonzus die oooh oeeh hai hai kiekeboe kiekeboe etc aan m'n hoofd gaat doen haha!) Maar goed misschien ben ik enorm seutig met m'n kleine hoor, maar dat voelt voor mij wel het fijnste 馃檲

5 jaar geleden

Wat fijn om jullie reacties te lezen. Ik laat ons zoontje lekker thuis. Op tijd in z'n bed :) echt vreselijk om wakker gemaakt te worden. Moet je indd bij mij niet doen hoor! Haha :)