20 Reacties
5 jaar geleden
https://www.mamaloesbabysjop.nl/lorelli-air-comfort-28-x-73-cm-matras-voor-kinderwagen?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Baby%20Toebehoren%2FSlapen%2FBabymatras%2FWiegmatras%2FLorelli&utm_content=Lorelli&gclid=CjwKCAjw_-D3BRBIEiwAjVMy7GdYS79SIF-J9GgD2NWwCm5x46SqHS7xFiPPT4IrBCijnlWqFE2wJBoCcn4QAvD_BwE Dit matrasje heb ik voor de wagen en past er netjes in
5 jaar geleden
Heb ook een kinderkraft inprincipe zou t niet hoeven maar heb gewoon bij mamaloes een matrasje besteld als extra ondergrond vond ik zelf toch een fijner idee en steviger dan zonder een matrasje maar dat is de keuze aan ieder zich zelf😊
5 jaar geleden
Wij hebben ook een kinderkraft kinderwagen en hebben na een verkeerde eerst gekocht te hebben deze gekocht: http://www.zoombee.nl/contents/nl/p111067_babymatras_34x78_ovaal_kinderwagen.html die past perfect in jouw kinderwagen ongeacht de afmeting wat die aangeeft omdat je rekening moet houden met de afgeronde hoeken.
5 jaar geleden
Reactie op Leyla1994
O top. Welke kindercraft heb je want deze is 80cm en mijn bak is 75cm
5 jaar geleden
Ik vroeg me ook af hoe je het matrasje in de wagen opmaakt. Laken en dekentje of zijn er nog andere praktische tips? Bv zou een dikke wikkeldeken ook voldoende kunnen zijn? Lijkt me zo’n gedoe die lakentjes en dekentjes! 😂
5 jaar geleden
Reactie op fleurtje-24
Ik vroeg me ook af hoe je het matrasje in de wagen opmaakt. Laken en dekent ...
Ik heb een wieg hoeslaken erom gedaan strak getrokken en dan een molton lakentje in driehoek om hoofd hoogte voor kwijlen of spugen evt en voor fris dahje kan je een lakentje erbij in doen
5 jaar geleden
Ik heb geen advies voor matras maar voor de hoeslakens en matrasbeschermer etc heb ik bij kadolis besteld ze hebben heel brede assortiment aan maaten en dat is heel fijn. In mijn geval ik konde nergens anders de juiste maar beschermer voor de cosleeper vinden. Zo heb ik lakken ook voor de kinderwagen besteld bij kadolis
5 jaar geleden
Hier een matrasje en hoeslakentjes bij Amazon besteld. Niet duur en goeie kwaliteit. Mijn verloskundige gaf de tip een paar badlakens van katoen te kopen. Deze kan je dan meenemen onderin de kinderwagen voor als het wat frisser wordt als dekentje. Verder gaf ze ook de tip uit 2 Hydrofiel luiers een soort trapplzak te maken, 3 zijden aan elkaar naaien en dan een band met rek erin. Ook voor de warme dagen die komen gaan. Dan je baby een rompertje met lange mouwen en sokjes aan doen en dan die zak aan. Dan zijn ze nooit te warm. Ik woon in Duitsland en vond het wel praktische tips. Misschien heeft iemand hier er ook wel wat aan!