86 Reacties

6 jaar geleden

Vorige zwangerschap 6+4

6 jaar geleden

Vandaag een kloppend hartje gezien. 7 weken en 5 dagen.

6 jaar geleden

Ik heb het gezien (en gehoord) op 7 weken 😊

6 jaar geleden

Wij zagen het kloppende hartje bij 5 weken en 6 dagen!

6 jaar geleden

Hi, Mij is verteld dat er pas bij 11 weken een echo gemaakt kan worden. Ik wil ook het hartje horen kloppen . Waar hebben jullie de echo gedaan. Ik ben 5 weken zwanger nu

6 jaar geleden

Ik heb vanavond mijn eerste echo en ben volgens mijn berekening 6+5 maar ik kan er ook hellemaal naast zitten aangezien ik aan de prikpil was dus ben benieuwd

6 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik de eerste echo met 6 weken en 2 dagen en toen klopte het hartje al!❤

6 jaar geleden

Reactie op fayelingg

Hi, Mij is verteld dat er pas bij 11 weken een echo gemaakt kan worden. Ik ...
Hi fayelingg, Ik kom uit België. Hier bel je gewoon naar de gyn en krijg je een afspraak. Weet niet goed hoe dit is in Nederland..

6 jaar geleden

Reactie op fayelingg

Hi, Mij is verteld dat er pas bij 11 weken een echo gemaakt kan worden. Ik ...
Meestal is bij 7 weken echo bij verloskundige

6 jaar geleden

Vorige zwangerschap bij 7w

6 jaar geleden

Heb je misschien een foto van de echo? Ik heb met naar mijn schatting een echo gehad met 5.5 weken maar er was bij mij alleen een vruchzak te zien en nog geen vruchtje , ik maak me daar best zorgen om! Zijn er meerdere die dit hebben gehad?

6 jaar geleden

Reactie op srnvdle

Heb je misschien een foto van de echo? Ik heb met naar mijn schatting een e ...
Hi! Zie foto! Hoe zag die er bij jou uit mss?

6 jaar geleden

Reactie op Karo88

Hi! Zie foto! Hoe zag die er bij jou uit mss?
Bij mij zag je wel die ronde zwarte vlek alleen niet het vruchtje, de verloskundige zei dat het nog te vroeg kon zijn maar ben zo bang dat er straks niks zit of iets

6 jaar geleden

7 weken pas

6 jaar geleden

Reactie op srnvdle

Heb je misschien een foto van de echo? Ik heb met naar mijn schatting een e ...
Ik heb vorige week precies hetzelfde gehad. Ik dacht zelf al verder te zijn, maar vanwege de onregelmatige cyclus bleek ik ook rond de 5 weken te zitten. Bij mij was de vruchtzak zichtbaar en het dooiertje, maar nog geen vruchtje. Past wel helemaal bij het aantal weken gaf de gynaecoloog aan, het vruchtje is ook nog zo iniminieklein en kan gemakkelijk in een schaduw vallen. Na 10 dagen mag ik terug komen en hopelijk is er dan wel iets zichtbaar! Je leest veel op internet over vrouwen met dezelfde situatie, ik ga er zelf vanuit dat het helemaal goed gaat komen.

6 jaar geleden

Reactie op Emma1987

Ik heb vorige week precies hetzelfde gehad. Ik dacht zelf al verder te zijn ...
Ik hoor het inderdaad ook vaker, heb jij ook toevallig een foto? Bij mij zag je echt alleen een zwarte vlek ook geen dooiertje.

6 jaar geleden

Ik heb een echo gehad bij 6 weken en 6 dagen, toen was een kloppend hartje te zien.

6 jaar geleden

Ik heb een echo gehad bij 6 weken en 6 dagen, toen was een kloppend hartje ...
Hier precies hetzelfde. Een kloppend hartje met 6 + 6

6 jaar geleden

Ik dacht bij mijn 1e echo al ruim 7.5 week te zijn alleen bleek dit nog net geen 6 weken te zijn er was gelukkig wel al een heel sterk hartje te zien

6 jaar geleden

Vandaag een kloppend hartje gezien nog niet super snel dus denken net 6 weken. Ook een tweede vruchtzakje te zien, stukje kleiner en geen kloppend hartje. Waarschijnlijk gaat die het niet redden.