27 Reacties
5 jaar geleden
Was alles op 4o graden en dan gewoon wasprogramma dus minimaal 1 uur en gebruik robijn
5 jaar geleden
De eerste weken apart en met Neutral. Sinds ongeveer dat hij 3 mnd is was ik alles gewoon mee met onze was. Rompers (witte), handdoeken, washandjes, slabbers, spuugdoekjes etc 60 graden 1 uur met Robijn voor witte was, soms inweken en lang programma als het hardnekkige vlekken zijn. Bonte kleding 40 graden 1 uur en donkere kleding 30 graden half uur.
5 jaar geleden
Ik was op 30 of 40 graden met de eigen was mee. Normaal programma van idd zo’n 1u15. Ik gebruik Robijn wasmiddel
VRIEND
5 jaar geleden
Ik was het met onze eigen was op 40 graden. Het programma duurt anderhalf uur
5 jaar geleden
Hier alles met de eigen was mee. Kleur en wit, 40 graden, programma van een uur. Wasmiddel van de Lidl (ik gebruik geen wasverzachter o.i.d. want daar kan ik zelf niet tegen)
5 jaar geleden
Hier was ik de kleertjes gewoon mee met de kleding van ons 40 graden. Wanneer een romper erg vervuild is was ik het met de handdoeken mee op 60 graden. Het gaat dan weer niet daarna in de droger. Alle kleding hang ik op niets gaat bij mij in de droger behalve beddengoed en handdoeken.
VRIEND
5 jaar geleden
Ik was meeste van zijn kleding op 30 graden of 40, kort (20 minuten) of 45 minuten. Erge vlekken was ik met de hand voor met wat ossengal zeep. Ik gebruik neutral waspoeder of soms ook wasmiddel van Marcels green soap, omdat die zo lekker ruikt :). De spuugdoekjes en lakens ed gaan allemaal mee met de handoekenwas van 60 graden.
5 jaar geleden
De eerste 3 maanden de baby was (kleding, hydrofieldoeken, Spuugdoekjes enz) op 30 graden en een allergie stand. Dan spoelt ie de was nog eens extra na, duurt 1,5uur Met neutral wasmiddel en robijn 'puur en zacht' wasverzachter. Na 3 maanden alles op 30 graden in de mix stand en dat is zo'n 45 min. Alles behalve de kleertjes gaan dan in de droger.. de kleertjes hang ik altijd op
5 jaar geleden
Hier gaat alle kleding op 30 graden, “gewoon” programma en met Ariel Baby. Geen wasverzachter en geen droger.