27 Reacties

5 jaar geleden

Was alles op 4o graden en dan gewoon wasprogramma dus minimaal 1 uur en gebruik robijn

5 jaar geleden

Ik was op 30 graden en met eigen was mee.

5 jaar geleden

Oke dankje! Gebruik je wasmiddel pods ?

5 jaar geleden

De eerste weken apart en met Neutral. Sinds ongeveer dat hij 3 mnd is was ik alles gewoon mee met onze was. Rompers (witte), handdoeken, washandjes, slabbers, spuugdoekjes etc 60 graden 1 uur met Robijn voor witte was, soms inweken en lang programma als het hardnekkige vlekken zijn. Bonte kleding 40 graden 1 uur en donkere kleding 30 graden half uur.

5 jaar geleden

Ik was op 30 of 40 graden met de eigen was mee. Normaal programma van idd zo’n 1u15. Ik gebruik Robijn wasmiddel

5 jaar geleden

Reactie op Sigu

De eerste weken apart en met Neutral. Sinds ongeveer dat hij 3 mnd is was i ...
Eigenlijk zou ik altijd neutral of alternatief willen gebruiken, wasmiddel en wasverzachter is allemaal niet zo gezond :(

VRIEND

5 jaar geleden

Ik deed alle babykleren eerst apart wassen, maar dat doe ik nu niet meer. Alles gaat nu in de was van 30 graden met onze eigen kleding.

5 jaar geleden

Rn bwe oji

5 jaar geleden

Alles gaat gewoon mee met onze was. Vrij snel naar de geboorte al. Hier een gewoon volledig programma wel hypoallergeen wasmiddel (plus eigen merk & witte wasverzachter ook plus) volgens de kraamzorg was het niet nodig apart te wassen mits er reactie was op wasmiddel

5 jaar geleden

Ik was het met onze eigen was op 40 graden. Het programma duurt anderhalf uur

5 jaar geleden

Hoi hier was ik mijn dochter haar kleren apart op 40 graden. Ik gebruik de waspoeders: Neutral Wit en Neutral Kleur Wasmiddel: Persil Sensitive. Ik had heel lang gezocht naar de beste wasmiddel en na zoveel zoektochten kwam ik bij Persil Sensitive uit. Liefs

5 jaar geleden

Hier alles met de eigen was mee. Kleur en wit, 40 graden, programma van een uur. Wasmiddel van de Lidl (ik gebruik geen wasverzachter o.i.d. want daar kan ik zelf niet tegen)

5 jaar geleden

Hi, ik was de babywas apart en onze wasjes apart. Vind ik geen fijn idee. Witte was op 40 graden en gewone kleertjes op 30’graden met neutral. Zonder wasverzachter.!

5 jaar geleden

Hier was ik de kleertjes gewoon mee met de kleding van ons 40 graden. Wanneer een romper erg vervuild is was ik het met de handdoeken mee op 60 graden. Het gaat dan weer niet daarna in de droger. Alle kleding hang ik op niets gaat bij mij in de droger behalve beddengoed en handdoeken.

VRIEND

5 jaar geleden

Babywas apart 2 uur op 40 graden. Robijn wasmiddel, Geen wasverzachter. Daarna alles in de droger. Behalve de puckababy slaapzak en het badkussen, deze hang ik uit 🙂

5 jaar geleden

Ik was meeste van zijn kleding op 30 graden of 40, kort (20 minuten) of 45 minuten. Erge vlekken was ik met de hand voor met wat ossengal zeep. Ik gebruik neutral waspoeder of soms ook wasmiddel van Marcels green soap, omdat die zo lekker ruikt :). De spuugdoekjes en lakens ed gaan allemaal mee met de handoekenwas van 60 graden.

5 jaar geleden

De eerste 3 maanden de baby was (kleding, hydrofieldoeken, Spuugdoekjes enz) op 30 graden en een allergie stand. Dan spoelt ie de was nog eens extra na, duurt 1,5uur Met neutral wasmiddel en robijn 'puur en zacht' wasverzachter. Na 3 maanden alles op 30 graden in de mix stand en dat is zo'n 45 min. Alles behalve de kleertjes gaan dan in de droger.. de kleertjes hang ik altijd op

5 jaar geleden

Hier gaat alle kleding op 30 graden, “gewoon” programma en met Ariel Baby. Geen wasverzachter en geen droger.

5 jaar geleden

Hier gewoon met de rest mee. Vaak 30 graden met wasmiddel en wasverzachter. Geen speciale babymiddelen :)

5 jaar geleden

Hier gaat alles al van het begin gewoon met de andere was mee. Geen speciaal middel en geen aparte wasjes.