246 Reacties

3 jaar geleden

Dochtertje van 20 juli, in afgelopen 2 weken leren kruipen, zelfstandig gaan zitten en staan in de box 😅 Oh wat gaat het hard 😱

3 jaar geleden

Zelf gaan zitten..

3 jaar geleden

Zoontje 8 maanden. Kan nu kruipen met zijn knieën inplaats van tijgeren. Trekt zich overal aan op om te staan. En kan papa zeggen 🥰

3 jaar geleden

Mijn tweeling speelt kiekeboe met elkaar door weg te kijken en daarna elkaar weer aan te kijken. Schaterlachen geblazen! :D

3 jaar geleden

Goed stevig zitten op de grond, kan dan heerlijk spelen. Mama, papa zeggen. Kiekeboe vind ze geweldig. En ze heeft door hoe ze het hele huis door moet in de loopstoel, ze vind het heerlijk om die vrijheid te hebben.

3 jaar geleden

Hier kruipt ons meisje heel de kamer rond en trekt ze zich overal aan op, plus dat ze rondloopt langs de tafel en overstapt naar de bank. Daarnaast sinds twee weken, dat ze naar iedereen zwaait en vanaf vandaag klapt in haar handjes. Het gaat veelste snel..

3 jaar geleden

Reactie op helloyou

Goed stevig zitten op de grond, kan dan heerlijk spelen. Mama, papa zeggen. ...
hoi, mag ik vragen of ze al zelfstandig kan zitten of alleen stevig zitten? dit ivm loopstoel. we willen hier ook eentje aanschaffen maar onze meid kan heel erg stevig op de grond zitten maar met behulp van ons verder kan ze alleen zo blijven zitten... zou u me kunnen vertellen hoe lang uw dochter in een loopstoel zit, en welke merk u hebt?

3 jaar geleden

Ons zoontje sinds 31 maart kruipen en zegt mama. Denk dat hij dit nog niet expres zegt maar als papa dan vraagt waar is mama zoekt hij mij op en kijkt hij mij aan🥰🥰🥰 Ook is meneer aan het klimmen om vervolgens te gaan staan. Vorige week zo moeten lachen. Hij kreeg een stukje banaan maar ivm het zelf op te eten reed hij in zijn loopstoel naar de hond om het te geven. Vond de hond helemaal niet erg 🤣. Pakte vandaag zijn zakje met pufs van de tafel en gaf het aan mij zo van hallo ik wil er één mama! 🤣🥰

3 jaar geleden

Reactie op maryke-24

hoi, mag ik vragen of ze al zelfstandig kan zitten of alleen stevig zitten? ...
Ze kan alleen stevig zitten, zelfstandig zitten kan ze nog niet. Vandaar dat ze de loopstoel zo fijn vind, heeft ze op een andere manier haar vrijheid. Omdat ze nog geen interesse heeft in zelf tijgeren (alleen als ik haar voetjes tegen houdt tijgert ze over de grond heen) en kruipen. Max 20/30 min op een dag ongeveer. Ene keer iets langer dan de andere keer. Het merk is: Topmark Loopstoel Lexi

3 jaar geleden

Reactie op helloyou

Ze kan alleen stevig zitten, zelfstandig zitten kan ze nog niet. Vandaar da ...
Deze stoelen zijn heel slecht voor de heupjes en de afwikkeling vd voetjes. Ze kunnen hierdoor verkeerd gaan lopen 😁 Iedereen moet natuurlijk helemaal zelf weten of je deze wilt gebruiken of niet, maar wilde het toch even zeggen want zag hem nu meerdere keren voorbij komen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Deze stoelen zijn heel slecht voor de heupjes en de afwikkeling vd voetjes. ...
Zijn de loop wagentjes waar ze achter staan ook slecht?

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Deze stoelen zijn heel slecht voor de heupjes en de afwikkeling vd voetjes. ...
Dat heb ik al zo vaak gehoord, maar mijn dochter zit er niet lang in zoals je kon lezen. En wij zijn ook zo opgegroeid en er is ook niks mis met ons omdat wij in een loopstoeltje gezeten hebben. Het is een ander verhaal als je je kind er de hele dag in zet.

3 jaar geleden

Mag ik even zeggen hoe wonderbaarlijk ik het blijf vinden😍 er moet enorm veel in hun hoofdje omgaan en hoeveel wilskracht moet je hebben om constant nieuwe dingen uit te proberen. Een hele nieuwe taal eigenmaken en ze zitten vol grote emoties die ze niet kunnen benoemen. Ze gaan er elke dag opnieuw voor🥰🥰 🥺Ben ik de enige die er zo tegen aankijkt.

3 jaar geleden

Heel erg bedankt! Heb net zelfde besteld🙈💛

3 jaar geleden

Reactie op Mimamommy

Mag ik even zeggen hoe wonderbaarlijk ik het blijf vinden😍 er moet enorm v ...
Ik ben er helemaal mee eens... 🤍

3 jaar geleden

Reactie op maryke-24

Heel erg bedankt! Heb net zelfde besteld🙈💛
Super leuk! Benieuwd wat ze er van vind!

3 jaar geleden

Reactie op Mimamommy

Zijn de loop wagentjes waar ze achter staan ook slecht?
Nee hoor 😉

3 jaar geleden

Reactie op helloyou

Dat heb ik al zo vaak gehoord, maar mijn dochter zit er niet lang in zoals ...
Zoals ik al zei moet iedereen het helemaal zelf weten en zolang je ervan bewust bent en idd geen hele dagen erin zet is het prima toch. Wilde het vooral even zeggen voor degene die dit niet weten en wel denken dat het leuk is om hun kindje hier continu in te zetten 😁😉 was goed bedoelt in ieder geval!

3 jaar geleden

Hier ook weer nieuwe dingen.. ze begint nu met zelfstandig zitten. Ze blijft nog op 1 bil hangen maar het komt er aan☺ ook begint ze met kusjes geven, vaak krijg ik nog een voorhoofd tegen mn bakkes maar soms krijg ik een open mond met kwijl... heerlijk! Haha🥰 Wat ik ook leuk vind is dat als ik haar aankleed en haar shirt over haar hoofd doe, ze al met haar armpje zoekt naar haar mouw.. ze weet het al precies😁👍🏻 Vergeet kruipt ze nog steeds niet😅

3 jaar geleden

Zoontje 8 maanden heeft deze maand leren tijgeren en probeert ook te kruipen. Hij kan zich ook optrekken, gaan staan en lopen aan de hand. Hij is echt van alleen rollen vorige maand naar klauteren, klimmen en ontdekken gegaan. Hij eet ook zelf zijn broodje. Wat leuk om te lezen al deze berichten.