246 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Astrd

Zoontje 8 maanden heeft deze maand leren tijgeren en probeert ook te kruipe ...
Zo die is we lkkr optijd bij! Hier tijgeren en zelfstandig zitten haha

3 jaar geleden

2 weke gelede kruipen vandaag zelfstandig tot zit! Zoo trots op dr haha ze is de 21e 9 maanden oud 😍

3 jaar geleden

Onze zoon heeft het staan ontdekt 😍 (en het vallen... Auw!) En bellen blazen/spugen is momenteel blijkbaar hilarisch. Ik word hele dagen gedoucht 😅😂

3 jaar geleden

Een heleboel ineens lijkt het wel 😅 - Meike kan nu zelf een koekje of rijstwafels eten zonder al te veel te knoeien. - Tong uitsteken en spetteren/scheet geluiden maken 😂🙈 - Tijgeren, ze gaat steeds sneller - Zwaaien naar alles en iedereen - Ze doet kiekeboe spelletjes met ons door van alles voor haar hoofd te houden en het dan lachend weer naar beneden te doen - ze zegt papa, mama en poet (poes) en probeert allerlei klanken na te zeggen - ze pakt zelf een boek uit de kast en bladert en “leest” erin. Bizar hoe hard die ontwikkeling nu gaat!

3 jaar geleden

Bij ons heeft onze kleine man voor het eerst om gerold! En een lol had die erin 😍

3 jaar geleden

Reactie op Vivian92

Een heleboel ineens lijkt het wel 😅 - Meike kan nu zelf een koekje of rij ...
Boeken worden hier flink mishandeld. Elk bladzijde ontvangt een paar petsen😂maar ik geef niet op. Wat leuk dat ze al probeert te praten 😍

3 jaar geleden

Hier is ze druk aan het rollen en echt al op pad aan het gaan.

3 jaar geleden

Staan.. helaas🤣🤣 ben momenteel een levend vangnet

3 jaar geleden

Reactie op MamavanB

Staan.. helaas🤣🤣 ben momenteel een levend vangnet
🤣🤣🤣 was ik ook! Het klinkt gemeen maar ik kreeg advies om hem niet meer op te vangen. Na een paar keer vallen werd hij super voorzichtig

3 jaar geleden

Reactie op Mimamommy

🤣🤣🤣 was ik ook! Het klinkt gemeen maar ik kreeg advies om hem niet meer ...
Behalve als we bijna gaan eten🤣 als ze dan echt hard boem doet kunnen we rustig eten wel vergeten... Maar inderdaad wij zijn nu een kleine 2 weken verder sinds ze echt zelfstandig gaat staan en ze laat zich nu al 9 van de 10 keer veel voorzichter zakken

3 jaar geleden

Reactie op Mimamommy

🤣🤣🤣 was ik ook! Het klinkt gemeen maar ik kreeg advies om hem niet meer ...
Ik heb hem juist begeleid in hoe hij weer terug naar beneden kan. Ik voorkom liever dan dat ik genees 😁 Onze zoon is ook super voorzichtig en probeert altijd eerst zelf naar beneden te gaan en anders "roept" ie om hulp

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Ik heb hem juist begeleid in hoe hij weer terug naar beneden kan. Ik voorko ...
Hahahaha mijn zoontje riep ook steeds om hulp als het hem niet lukte. Vond het zo cute🥺

3 jaar geleden

Hij zegt mama😍😍❤🥳

3 jaar geleden

Reactie op Mimamommy

Hahahaha mijn zoontje riep ook steeds om hulp als het hem niet lukte. Vond ...
Echt hè 🥰

3 jaar geleden

Sinds vandaag geeft ons zoontje een high five!😂

3 jaar geleden

Sinds een paar dagen krijg ik kopjes en dan moet ik dan een kus op zijn voorhoofd geven😍 Ook probeert hij zijn eten in mijn mond te proppen🤣🥺

3 jaar geleden

Onze zoon zegt al een tijdje "mama(mamama)" en ik reageer elke keer met "ja?" En vandaag al 2x dat hij mama zei en ik reageerde dus weer met ja en toen moest ie hardop lachen 😂 dus hij begint denk ik door te krijgen dat hij mij daarmee kan roepen haha! Zo leuk 🥰

3 jaar geleden

Ben kan lades open maken, maakt zelf zijn slaapkamerdeur dicht, kan ineens zelfstandig zitten en van zit naar buik 'vallen' (gaat niet altijd even soepel) en begint zich langzaam aan dingen op te trekken om te gaan staan.

3 jaar geleden

Ze gaat overal zelf staan sinds kort🥰

3 jaar geleden

Ons meisje ook, plus lopen langs de tafel en bank en overstappen. Ze is vliegensvlug....😅