246 Reacties
VRIEND
3 jaar geleden
Wijzen naar de lampen omdat ze wil dat ze van kleur veranderen (we hebben google home waarmee je de kleuren van de lampen met je stem kan bedienen). Ze rupst al een tijdje door het huis, maar begint nu steeds meer op handen en knieën te zitten en soms op handen en tenen. Heeft zich al eens opgetrokken tot staan aan de afwasmachine :)
3 jaar geleden
Hoe stimuleren jullie je kindjes? Mijn dochter kan nu goed zelf zitten maar dat was het dan ook🤭 rollen rug naar buik, ze wil kruipen maar er komt niks van terecht en na een tijdje zitten gaat ze ook jammeren. Ze lijkt nirt echt verder te zoeken? Ze krijgt nu ook tandjes dus alles tegelijk😳
3 jaar geleden
Hier is ze flink aan het tijgeren, ze kan rollen van rug naar buik maar terug vertikt ze gewoon. Terug rollen doet ze dan wel weer als ze op ons bed ligt. Ze kan wel steeds langer zitten maar vanuit zichzelf nog lang niet. Als ik soms zie hoe snel andere kinderen zijn en mijn oudste dochter was, maak ik me soms wel is zorgen. Het zal vanzelf wel komen maar toch vind ik het af en toe echt frustrerend
3 jaar geleden
Reactie op xXLauraXx
Het gaat deze maand zo hard! Van de week nog gepost dat hij heeft geleerd e ...
Haha hier ook "dansen" (staand op en neer wippen)
3 jaar geleden
Sinds gister gaat ze hier eindelijk een beetje tijgeren, ze geeft een high five en als ik haar op de arm heb en vraag of ze gaat dansen schud haar hele bovenlijf met hoofdje heen en weer..
en ze zegt duidelijker mama.
Maar ik weet nog niet of ze mij bedoeld (mamam) of een hapje eten (hamam)😅😂
3 jaar geleden
Hier doet hij een poging tot zwaaien (meer wapperen met twee armen), met hieperdepiep hoera vliegen ze armen in de lucht en af toe krijgen we een kusje (of meer een lebber, want kussen doe je natuurlijk ook met je tong ofzo) over ons voorhoofd. Heerlijk die kleine dingen :)
3 jaar geleden
Reactie op Sanniepannie1
Hier doet hij een poging tot zwaaien (meer wapperen met twee armen), met hi ...
Haha wat leuk! Hoera krijgen we er hier nog niet in.. dan kijkt ze ons schaapachtig aan😆
Soms gooit ze wel ineens uit zichzelf haar armpjes in de lucht en dan roep ik hard hoeraaa! En dan gaat ze ineens klappen.. oooh ja..klap eens in de handjes blij blij blij, handjes in de lucht allebei...ja dat kon ook nog..😅😂
Of daarna doet ze haar handen voor de ogen..hmm..waar is Indy?🤷🏼♀️ ja dat kan m ook nog zijn.. geen idee welke ze bedoeld😂😂
3 jaar geleden
Hier gister ineens klappen en vandaag ook zwaaien 😍 zo leuk 🥰 en overal op proberen te klimmen sinds gister.... Ook heel leuk 🤨😂
3 jaar geleden
Gister z'n eerste gebaar terug 😁 het gebaar voor melk (uiteraard, erg belangrijk 😂)
3 jaar geleden
Onze dochter heeft helemaal zelfstandig leren eten en is sinds vandaag sonde vrij. 🎉🎉🎉
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanZoëNoa
Onze dochter heeft helemaal zelfstandig leren eten en is sinds vandaag sond ...
Kijk! Dat is pas iets om trots op te zijn!! 😍 Super zeg!
3 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Kijk! Dat is pas iets om trots op te zijn!! 😍 Super zeg!
Dat zijn we ook zeker. Ze is van zover gekomen en eet nu gewoon zelfstandig. 🥰
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanZoëNoa
Dat zijn we ook zeker. Ze is van zover gekomen en eet nu gewoon zelfstandig ...
Mag ik vragen waarom ze niet zelfstandig kon eten?