246 Reacties

3 jaar geleden

Wijzen naar de lampen omdat ze wil dat ze van kleur veranderen (we hebben google home waarmee je de kleuren van de lampen met je stem kan bedienen). Ze rupst al een tijdje door het huis, maar begint nu steeds meer op handen en knieën te zitten en soms op handen en tenen. Heeft zich al eens opgetrokken tot staan aan de afwasmachine :)

3 jaar geleden

Hoe stimuleren jullie je kindjes? Mijn dochter kan nu goed zelf zitten maar dat was het dan ook🤭 rollen rug naar buik, ze wil kruipen maar er komt niks van terecht en na een tijdje zitten gaat ze ook jammeren. Ze lijkt nirt echt verder te zoeken? Ze krijgt nu ook tandjes dus alles tegelijk😳

3 jaar geleden

Heeft ze genoeg grip? Ik ben op bed begonnen. Ik maakte kruip bewegingen met zijn beentjes en liet hem afzetten tegen me handen. Hij kroop voordat hij kon zitten

3 jaar geleden

Hier is ze flink aan het tijgeren, ze kan rollen van rug naar buik maar terug vertikt ze gewoon. Terug rollen doet ze dan wel weer als ze op ons bed ligt. Ze kan wel steeds langer zitten maar vanuit zichzelf nog lang niet. Als ik soms zie hoe snel andere kinderen zijn en mijn oudste dochter was, maak ik me soms wel is zorgen. Het zal vanzelf wel komen maar toch vind ik het af en toe echt frustrerend

3 jaar geleden

Het gaat deze maand zo hard! Van de week nog gepost dat hij heeft geleerd een high five te geven en gister stond meneer ineens te draaien met zijn kontje en wipt hard op en neer (dansen)🤣

3 jaar geleden

Reactie op xXLauraXx

Het gaat deze maand zo hard! Van de week nog gepost dat hij heeft geleerd e ...
Haha hier ook "dansen" (staand op en neer wippen)

3 jaar geleden

High five, kruipen, zwaaien, kusje geven, wijzen naar wat hij wil, kastjes open en dicht doen, zegt mama/papa/hee daar en probeert soms na te praten. Héél veel dus!

3 jaar geleden

Sinds gister gaat ze hier eindelijk een beetje tijgeren, ze geeft een high five en als ik haar op de arm heb en vraag of ze gaat dansen schud haar hele bovenlijf met hoofdje heen en weer.. en ze zegt duidelijker mama. Maar ik weet nog niet of ze mij bedoeld (mamam) of een hapje eten (hamam)😅😂

3 jaar geleden

Hier doet hij een poging tot zwaaien (meer wapperen met twee armen), met hieperdepiep hoera vliegen ze armen in de lucht en af toe krijgen we een kusje (of meer een lebber, want kussen doe je natuurlijk ook met je tong ofzo) over ons voorhoofd. Heerlijk die kleine dingen :)

3 jaar geleden

Reactie op Sanniepannie1

Hier doet hij een poging tot zwaaien (meer wapperen met twee armen), met hi ...
Haha wat leuk! Hoera krijgen we er hier nog niet in.. dan kijkt ze ons schaapachtig aan😆 Soms gooit ze wel ineens uit zichzelf haar armpjes in de lucht en dan roep ik hard hoeraaa! En dan gaat ze ineens klappen.. oooh ja..klap eens in de handjes blij blij blij, handjes in de lucht allebei...ja dat kon ook nog..😅😂 Of daarna doet ze haar handen voor de ogen..hmm..waar is Indy?🤷🏼‍♀️ ja dat kan m ook nog zijn.. geen idee welke ze bedoeld😂😂

3 jaar geleden

Hier gister ineens klappen en vandaag ook zwaaien 😍 zo leuk 🥰 en overal op proberen te klimmen sinds gister.... Ook heel leuk 🤨😂

3 jaar geleden

Mijn dochter zingt sinds een paar weken mee met muziek en beweegt er ook op. Als wij lalala zeggen dan doet zij ook een soortgelijk geluid. Zooo leuk. Ook als ze een beetje zeurt in de auto gaan wij gewoon zingen en doet ze mee. Dan is ze ineens niet meer moeilijk haha

3 jaar geleden

Sinds het weekend heeft ze door dat ze kan klappen in haar handen. Het is zo aandoenlijk om te zien! Helemaal blij als ze klapt en al helemaal als we er een liedje bij zingen. Klapt nu de hele dag door haha! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op helloyou

Sinds het weekend heeft ze door dat ze kan klappen in haar handen. Het is z ...
super leuk om te zien he🤣😂 ik moet zo vaak lachen omdat hij echt random loopt te klappen

3 jaar geleden

Mijn zoontje drinks sinds vandaag uit zijn rietjes beker. Had het allang opgegeven maar hij had opeens de beker in zijn handen en was aan het drinken🤣

3 jaar geleden

Gister z'n eerste gebaar terug 😁 het gebaar voor melk (uiteraard, erg belangrijk 😂)

3 jaar geleden

Onze dochter heeft helemaal zelfstandig leren eten en is sinds vandaag sonde vrij. 🎉🎉🎉

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanZoëNoa

Onze dochter heeft helemaal zelfstandig leren eten en is sinds vandaag sond ...
Kijk! Dat is pas iets om trots op te zijn!! 😍 Super zeg!

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Kijk! Dat is pas iets om trots op te zijn!! 😍 Super zeg!
Dat zijn we ook zeker. Ze is van zover gekomen en eet nu gewoon zelfstandig. 🥰

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanZoëNoa

Dat zijn we ook zeker. Ze is van zover gekomen en eet nu gewoon zelfstandig ...
Mag ik vragen waarom ze niet zelfstandig kon eten?