246 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Mag ik vragen waarom ze niet zelfstandig kon eten?
Ze is geboren met een middenrif breuk en hieraan geopereerd toen ze 8 dagen oud was. Daardoor een sonde gekregen omdat de darmen haar longen en hart verdrukten en drinken veel energie koste.
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanZoëNoa
Ze is geboren met een middenrif breuk en hieraan geopereerd toen ze 8 dagen ...
Wow wat moet dat heftig geweest zijn en misschien wel nog 🥺 Maar wat een super toffe mijlpaal dat ze nu zelfstandig kan eten 😍
3 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Wow wat moet dat heftig geweest zijn en misschien wel nog 🥺 Maar wat een s ...
Het is heel heftig geweest, omdat we haar eerste maanden in het ziekenhuis hebben doorgebracht. Maar het gaat nu. Super goed. Alleen heel erg wennen dat ze geen sonde meer heeft.
3 jaar geleden
Sinds gisteren trok mijn dame zich op aan de box om te staan en sinds vandaag probeert ze zich aan alles op te trekken heel af en toe staat ze een momentje los.🙆 het liefst staat ze continu😂
Dit kost ook wel een heftige nacht afgelopen nacht en nu is het ook even heel moeilijk voor haar om rustig te slapen. Ze blijft een beetje jammeren. Leve sprong 7. 😱🤧
3 jaar geleden
Reactie op Tweede-ukkie
Sinds gisteren trok mijn dame zich op aan de box om te staan en sinds vanda ...
Dat gaat hier zo met elke nieuwe ontwikkeling. Rollen, kruipen, staan, lopen. Altijd even onrustige nachten en moeilijker in slaap komen. Zodra hij het onder de knie heeft is het weer over 😁 Ik kijk niet naar die sprongen
3 jaar geleden
Onze zoon doet sinds een paar dagen Squats met ondersteuning. Vanuit hurken gaan staan! En zijwaarts langs objecten lopen
3 jaar geleden
Onze kleine dame tijgert/kruipt sinds vorig weekend ineens door het huis heen en ze wil steeds staan, met een handje van papa of mama staat ze zelf op en kan ze stevig bij de bank/meubels blijven staan. Met oefenen met lopen blijven de knieën nog stijf recht staan 😂 heeft nog niet door dat ze die moet buigen haha.
3 jaar geleden
Mijn dametje zegt sinds vandaag opa en oma en klapt sinds gisteren in haar handjes. Ook probeert ze los te staan maar lukt nog niet helemaal vervolgens wordt ze boos en gaat jammeren. 😂
3 jaar geleden
Reactie op Astrd
Wij hebben ons zoontje aangeleerd om zijn armen omhoog te doen als we ‘hiep ...
Haha da's grappig 😂 het zijn echt net aapjes 🤣
3 jaar geleden
Onze kleine dondersteen loopt sinds deze week achter haar loopwagentje. Ook stevig op voeten los staan... en niet bang zijn. Dus ik denk dat ik binnenkort helemaal geen handen vrij meer heb.
Daarnaast is het super leuk om te zien hoe ze ontwikkelt met dingen zoals eten met een vork, etc.
3 jaar geleden
Onze dochter is nu 9,5 maand en kan staan en over de rand hangen in haar ok baby douchezitbad. Zij de grootste lol, ik vind het doodeng