Wat mis je het meest?

Roos | Admin
3 maanden geleden
Volgen
Naar welke dingen verlang jij die je nu niet kan doen, of welke dingen mis je?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Asil92
3 maanden geleden
Ik mis biefstuk met uitetenπŸ™ˆ
  • Rapporteren
Ukje2020
3 maanden geleden
Carpaccio!! Al drie x moeten afslaan:(
  • Rapporteren
Visser-edens
2 maanden geleden
Broodje filet American potver wat mis ik dat... maar de dag dat ik bevallen ben (geen borstvoeding) staat mn vriendin klaar met een broodje
  • Rapporteren
Lila90
2 maanden geleden
Sushi, koffie en Franse kaas πŸ˜‹
  • Rapporteren
Anne-Claire15
2 maanden geleden
Rode wijn (ben niet eens een vele drinker) en vooral rauw vlees , rood vlees , chorizo , rode hammen.
  • Rapporteren
Arcani
2 maanden geleden
- Sushi/vis, ook al word ik er kotsmisselijk van als ik er nu aan denk (was toevallig ook een van mijn symptomen) - Carpaccio, wat heb ik daar nu zin in - Filet american, maar dat valt opzich wel mee - Alle hapjes van rauw vlees in de supermarkt waar ik werk πŸ˜…
  • Rapporteren
Tessa85
2 maanden geleden
Reactie op Visser-edens
Broodje filet American potver wat mis ik dat... maar de dag dat ik bevallen ben (geen borstvoeding) staat mn vriendin klaar met een broodje
Je hebt tegenwoordig echt prima vegetarische filet americain van de vegetarische slager en van smaeck. Misschien de moeite waard om in de tussentijd te proberen 😁
  • Rapporteren
YesmaH
2 maanden geleden
Redbull zonder zorgen drinken. Ik mis gewoon eten en drinken zonder zorgen haha.. dat het slecht is voor de baby of niet te veel etc etc
  • Rapporteren
GemmaA
2 maanden geleden
Naar het pretpark gaan. We gaan in de meivakantie 2 dagen naar moviepark. Ik ben dan 27 weken. Maar ik hou van achtbanen, dus baal daar het meest van
  • Rapporteren
ChezZ
2 maanden geleden
Gewoon bewegen mis ik. Ben 16 week, maar mag al niet teveel tillen of slepen. En een goede slaaphouding zonder eerst als een hondje in de mand zoeken naar een lekker plekje
  • Rapporteren