24 Reacties

5 jaar geleden
Wij hebben een chocolade pakketje gegeven omdat onze kraamhulp weg was van chocolade (stiekem gevraagd zonder dat ze door had dat het voor een cadeautje was haha) en omdat mijn schoonbroer eigen bedrijf heeft waarbij hij zelf chocolade maakt 😁

5 jaar geleden
Voor de verloskundige hebben wij niks gedaan (was na 2 afspraken bij de praktijk, waar ik 2 verschillende verloskundigen heb ontmoet, overgedragen naar het zkh en daar ook steeds verschillende gezichten gezien)
Voor de kraamzorg een plantje, grote merci verpakking, geboortekaartje met foto van haar en onze dochter en een rituals pakket. Waren dan ook super blij met al haar hulp.
In het zkh een grote merci verpakking en 10 euro voor de afdeling.

5 jaar geleden
Wij hebben het overwogen voor de kraamhulp maar uiteindelijk hebben we niets gedaan. We hebben haar wel een batterij boor haar horloge gegeven. En ze vertelde dat ze op zoek was naar een die je kon uitgummen. Die hadden we toevallig liggen dus dat heeft zij gekregen. Vokr verloskundige had ik nkg nieys bedacht. Ik ben super blij met hun hulp en bereikbaarheid. Maar de bevalling zelf was uiteindelijk medisch. Uiteindelijk hebben ze hun werk gewoon gied gedaan... We hebben ze wel een geboorte kaart gestuurd.

5 jaar geleden
Reactie op Saskua
Wij hebben het overwogen voor de kraamhulp maar uiteindelijk hebben we niet ...
Bij de eerste was de bevalling ook medisch idd. En nu hebben ze zo hun best gedaan het niet medisch te laten worden. Meerdere keren bij mij thuis komen strippen etc met effect want ze konden op den duur mijn vliezen breken en zo konden ze er bij zijn!

5 jaar geleden
Ik heb medische bevallingen gehad en heb het volgende gegeven:
Verloskundigen:
Ook al hebben ze niet bij bevalling geholpen, toch bedankje voor de begeleiding tijdens zwangerschap. Doos met lekkere bonbons uit snoepwinkeltje hier in ons dorp.
Kraamafdeling en verlosafdeling in ziekenhuis:
Beiden zo’n zelfde doos met bonbons.
Kraamverzorgster:
Setje van Douchefoam en douchegel van Therme.

5 jaar geleden
Reactie op Susanp
Wanneer geef je zo een kadeau ? Ik heb geen tijd om eintje te regelen voor ...
Kan ook ruim erna hoor. Voor verloskundige en kraam-en verlosafdeling in het ziekenhuis maakt het niet zoveel uit.
Kraamverzorgster gaf ik het op het moment dat ze hier vertrok.
Ook allemaal kaartjes erbij gedaan voor ze trouwens.

5 jaar geleden
Heb ik onder een steen geleefd en is dit nu gebruikelijk? Want ik had er nog nooit van gehoord.
Ik vind het wel super attent van jullie😉

5 jaar geleden
Heb ik onder een steen geleefd en is dit nu gebruikelijk? Want ik had er no ...
Haha nou ik geef al gauw wat weg eigenlijk haha. Geef de juffen van de opvang van mijn dochter soms ook een kleinigheidje gewoon zomaar. Vind ik gewoon leuk om te doen.
En er zijn veel mensen die wat geven maar het is niet erg als je dat niet doet hoor. Ik heb nu mijn laatste controle gehad sinds de bevalling maar moet over 6 weken nog een nacontrole. En dan wil ik ze wat geven.

5 jaar geleden
Reactie op R-25
Haha nou ik geef al gauw wat weg eigenlijk haha. Geef de juffen van de opva ...
Ik heb bij elke afspraak een andere verloskundige gehad aangezien ze in een team werken. Dit heb ik niet als prettig ervaren en 1 iemand iets geven omdat ze toevallig bij de bevalling waren, vind ik ook niks.
Maar je hebt me wel aan het denken gezet. Ik zet bij de controle afspraak een kaartje met een bakje geboortekoekjes neer.
Voor de opvang regel ik.aan het einde van het jaar de oliebollen e.d..😉