16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn eerste wonderolie gebruikt en raakte er alleen aan de diarree van 🙈 maar geen weeen die kwamen

5 jaar geleden

Ik ben bevallen na 2 eetlepels wonderolie. Hij heeft aan het eind wel in het vruchtwater gepoept dus houd daar rekening mee.

5 jaar geleden

Ik hoorden dat acupentuur bij sommigen ook heel goed kan helpen.

5 jaar geleden

Ik ga vandaag ook alles proberen, ben 40.3 weken en het helemaal zat. 🥴 Zoveel pijnen elke dag, ik had serieus 2 dagen 2 uur lang om.de 5 min ernstige weeen die in 1 x stopte. Bizar gwn. Ik wens je heel veel succes met het verloop!

5 jaar geleden

İk heb wonderolie geprobeerd, ik raakte er zelf ook alleen maar van aan de diarree. Wel is het zo dat wonderolie pas werkt wanneer je lichaam er echt al klaar voor is dit was bij mij dus niet. Wanneer ik nu wonderolie zie en of ruik ga ik al spontaan over me nek😅

5 jaar geleden

Framboosblad thee helpt echt, alsook de tinctuur erbij innemen

5 jaar geleden

Ik ben nu ook 40.5 weken zwanger. Afgelopen maandag is er gekeken of ik gestript kon worden helaas zat alles nog pot dicht en het was niet eens week vertelde de vk mij. Ook al verschillende dingen geprobeerd maar helaas helpt ook niks. Ik had nog niet van fe wonderolie gehoord. Dit is zeker een idee voor mij om uit te proberen. Waar kan ik dit halen? Succes met het verdere verloop!!

5 jaar geleden

Ik had op internet gelezen dat bitter lemon ook helpt om weeën op te wekken. Ik had in het weekend 1 liter bitter lemon op. Maandag raakte ik mijn slijmprop kwijt en diezelfde nacht begonnen de weeën. Dinsdag middag is mijn dochter toen geboren met 39 weken. Of het echt door de bitter lemon kwam kan ik niet zeggen....maar daar leek het wel op🙈

5 jaar geleden

Reactie op Happy32

Ik ben nu ook 40.5 weken zwanger. Afgelopen maandag is er gekeken of ik ges ...
Wonderolie is te koop bij de meeste Surinaamse winkels of bij Holland & Barret

5 jaar geleden

Ik ben nu 41+3. Afgelopend maandag met 41+1 hebben ze even inwendige gevoeld. Baarmoedermond is helemaal dicht. Ze heb er wel wat gaan porren. Dat was wel even pijn, maar gisteren verloor ik slijmprop dus ik hoop dat er wat ontsluiting is. Ze gaan vanavond weer voelen en hopelijk kan ze dan strippen. Anders moet ik vrijdag met 41+5 naar ziekenhuis voor controle en eventueel inleiden. Dus heb meisje dit weekend eindelijk in mijn armen

5 jaar geleden

Reactie op Asil92

Ik ben nu 41+3. Afgelopend maandag met 41+1 hebben ze even inwendige gevoel ...
Ow fijn! Ik had 2 weken geleden 1cm, dus strippen kon al, maar hoop dat t op gang komt via acupunctuur of de oefeningen die ik heb meegekregen. 😊👌

5 jaar geleden

Reactie op Happy32

Ik ben nu ook 40.5 weken zwanger. Afgelopen maandag is er gekeken of ik ges ...
Heb net nog wat verder onderzoek gedaan. T kan er ook toe leiden dat je flink aan de diaree raakt en de baby in t vruchtwater poept, wat je niet wil hebben, dus zou t toch niet doen.

5 jaar geleden

Reactie op Eekhoorn

Framboosblad thee helpt echt, alsook de tinctuur erbij innemen
Die neem ik al een maand 😅

5 jaar geleden

Hier ook 40+5, daarstraks afspraak bij de vk gehad en ze heeft gekeken of ze kan strippen, maar dat kan nog niet. De baarmoedermond is nog ongeveer 1 cm lang en dus geen ontsluiting. Vrijdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor een ctg en controle en dan gaan ze nogmaals kijken of ze dan kunnen strippen, en anders wordt er sowieso een datum geprikt voor het inleiden. Ik hoop gewoon dat hij daarvoor al uit zichzelf komt, dus ik lees mee! Dadels eten zou ook positieve effecten hebben! Heb er gisteravond 3 gegeten en vannacht wel voorweeën gehad die ik tot nu toe nog niet heb gehad en die zouden volgens de vk waarschijnlijk wel hebben geleid tot verkorting van de baarmoederhals. Of de dadels daaraan hebben bijgedragen weet ik niet, maar 't is wel bewezen dat vrouwen vaker natuurlijk bevallen als ze elke dag dadels eten. Het proberen dus misschien waard.

5 jaar geleden

Ik heb met 41.1 weken een ballon gehad. Hierdoor kwam na 1 uur mn weeën natuurlijk op gang en had ik na 10 uur (na plaatsing ballon) 4cm ontsluiting. Ik was ook met 40.4 gestript maar dit heeft helaas niks gedaan. Ik ben blij dat ze de ballon hadden geplaatst want hierdoor is het verder toch natuurlijk verlopen.

5 jaar geleden

Reactie op babyMK

Ik heb met 41.1 weken een ballon gehad. Hierdoor kwam na 1 uur mn weeën nat ...
Ik dacht dat ballon altijd gepaard gaat met weeën opwekkers