Hoi
Ik ben nu 22 weken zwanger van mijn 2e kindje en ben al druk bezig over het denken om wel of geen borstvoeding te geven...
Bij mijn eerste kindje had ik het geprobeerd maar doordat ik veel bloed had verloren en mijn dochtertje een hoofdwond had, was ik ermee gestopt. Het kwam bij mij niet op gang doordat mijn lichaam eerst het bloed wilde aanvullen en mijn dochtertje werd gefrustreerd doordat ze ook veel pijn had en honger. We waren beide gesloopt na die eerste 24 uur.
Eerst was ik er super verdrietig om maar in loop van tijd merkte ik hoeveel rust het eigenlijk gaf!
Ik heb hierdoor de hele kraamtijd als heerlijk en ontspannen ervaren en dat merkte ik ook aan mijn kleine meid.
Dit maakt dat ik nu heel erg twijfel.... aan de ene kant wil ik dat bijzondere gevoel weer ervaren en ervoor gaan, maar aan de andere kant zijn er zooooveel punten waardoor ik denk geef mij maar weer de flessenvoeding ....
Mijn vriend was heel erg geschrokken van de eerste keer borstvoeding geven. Hij zag ons gevecht en vond dit heel erg waardoor hij stellig erin is om gewoon weer de fles te geven. Eerst was ik het er helemaal mee eens, maar toch voel ik ergens een twijfel...
Wie herkend dit? Hebben jullie eventueel tips die mij erbij kunnen helpen bij het maken van een beslissing?