10 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Wij laten ons kindje gewoon nog een middagslaapje doen (1 tot 2,5 uur) en dan slaapt hij idd laat savonds. We leggen m er om 20.00 in en dan slaapt hij rond 21/21.30
één jaar geleden
Mijn zoontje slaapt ene x wel en andere x niet. Net even hoe het loopt. Na de lunch mag ie ff filmpje kijken op de bank en slaapt dan daar soms ff. Liever niet te lang want dan slaapt hij ‘s avonds slecht. Hij slaapt denk vd 7 dagen 4/5 dagen niet denk ik.
Even een tussenperiode.
VRIEND
één jaar geleden
Helpt het niet om hem eerder in bed te leggen smiddags voor een uurtje? Om 11 uur bijvoorbeeld tot 12 en daarna een boterham. Weet niet tot hoe laat hij sochtends slaapt?
Hier geen ervaring verder helaas. Onze dochter van ruim 2,5 kom om 8 uur uit bed gaan van 12.30 tot 15.00 slapen en dan savonds om 18.30 weer richting bed en slaapt altijd gelijk en moeten we ook altijd wakker maken……
één jaar geleden
Reactie op Carmenx
Helpt het niet om hem eerder in bed te leggen smiddags voor een uurtje? Om ...
Wat heerlijk dat je dochter nog zolang ‘s middags slaapt. We hebben kort geleden eens geprobeerd hem om 11 uur op bed te leggen. Echter kregen we hem dan met geen mogelijkheid in slaap. We hebben de afgelopen dagen geprobeerd om een rust moment in te lassen na het middageten(zoals hierboven genoemd). Dit gaat tot nu toe redelijk goed. Helaas stopt de gastouder hem nog wel op bed rond 13:00 uur😞. Ze zegt dat het anders echt geen doen is met hem. Fingers crossed dat hij er over een paar maanden overheen groeit en zonder slaapje kan.
één jaar geleden
Reactie op AngelaAngel
Wat heerlijk dat je dochter nog zolang ‘s middags slaapt. We hebben kort ge ...
Ik herken dit heel erg van mijn dochter die sliep al voordat ze 2 was in de middag niet meer en viel daardoor s’avonds sneller inslaap. Heeft ook soms wel wat moeite gehad met het volhouden en liet haar dan ook even rusten. Ik vind wel dat de gast ouder ook je kindje moet laten rusten, jullie zijn zijn ouders en hebben dan in de avond problemen. Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en zodra ouders mij melden dat hun kindje niet meer mag slapen houden wij ons daaraan en merken we dat het kindje moe wordt doen we een ruste activiteit. Maar dat is mijn mening 😊
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op AngelaAngel
Wat heerlijk dat je dochter nog zolang ‘s middags slaapt. We hebben kort ge ...
Moeilijk is het he die overgang….. en als hij bij de gastouder wel slaapt is het dan savonds nog drama? Soms omdat ze ergens anders zijn en meer uitgeput worden slapen ze beter. En anders is het even uitzitten…… alles is een fase😘😔😝