Hoihoi, welk broodbeleg geven jullie? Ik heb kindersmeerkaas en 100% pindakaas maar wil graag eens wat anders proberen. En iets als tussendoortje vind ik ook lastig, baby Liga 6+ of wat kan nog meer?
Ik gebruik een klein beetje aardbeienconfituur op de boterham en als tussendoortje yoghurt of pudding (Yogolino denk ik) van Nestlé en bij Albert Heijn hebben ze een groot aanbod fruitsnacks. Dat geef ik al eens als mijn oudste zoontje koekjes of chips eet en de kleinste graag mee snoept.
Boter, 100% pindakaas, smeerbaar beleg kleine keuken, dun laagje smeerpate. Tussendoor hier alleen maisvingers, de rest vind ik te zoet. Yoghurt (volle, zonder suiker of smaakjes) na de warme maaltijd.
100%pindakaas, hoemoes minder zout, gekookt eitje fijn snipperen en met een beetje mayo mengen, boter, 1x in de week smeerworst/smeerkaas, zalm of tonijn fijn prakken + beetje mayo, jam minder zoet
Roerei, geprakte avocado of appelstroop.
Af en toe maak ik ook een pannekoekje gemaakt van banaan met ei. Vindt ze heerlijk!
Als tussendoortje krijgt ze maisvingers, komkommer of Griekse yoghurt.
Fruithapje bijv mango puree/ pruimen puree met arla Skyr Creamy of met pap. Of avocado met banan puree.
Op brood tot nu toe halvarine en/of pindakaas, of avocado puree met ei
Net wat ik in huis heb, geprakte banaan, peer, aardbeien, framboosjes, avocado. Of groenten die ik dan die dag heb gekookt, boontjes, pompoen, wortel etc. Hij vindt het allemaal wel prima. Volgens mij hoeft er naast boter niet iets op.
Smeerkaas Kids, roomkaas Light, kleine keuken producten, appelstroop (is hier niet zo favoriet.
Als tussendoortje geven wij vaak maisvingers of soepstengel
Jam, pindakaas, appelstroop, smeerkaas, soms gekookt of gebakken ei.
Als tussendoortje heb ik smeltkoekjes en een soort chipjes voor baby, allemaal te koop bij jumbo
Mijn dochter van 7 maanden maar nog geen tandjes. Kan ze al brood eten? İk geef ze nog fles tegen 11:00 uur groentenpap, rond 14:00 fruitpap en dan nog 2 flessen . Totaal 5 voedingen. İs dat voldoende ?