28 Reacties

5 jaar geleden

de kleine keuken heeft hele lekkere alternatieven... knijpfruit is hier ook een nieuwkomertje 🥰💛

5 jaar geleden

Appelstroop op brood is hier een favoriet. Als tussendoortje geef ik ook nog wel eens een maïsvinger

5 jaar geleden

ik doe soms wat geprakte avocado erop, verder doop ik het nog in de melk voor ze fles krijgt.

5 jaar geleden

Ik gebruik een klein beetje aardbeienconfituur op de boterham en als tussendoortje yoghurt of pudding (Yogolino denk ik) van Nestlé en bij Albert Heijn hebben ze een groot aanbod fruitsnacks. Dat geef ik al eens als mijn oudste zoontje koekjes of chips eet en de kleinste graag mee snoept.

5 jaar geleden

Boter, 100% pindakaas, smeerbaar beleg kleine keuken, dun laagje smeerpate. Tussendoor hier alleen maisvingers, de rest vind ik te zoet. Yoghurt (volle, zonder suiker of smaakjes) na de warme maaltijd.

5 jaar geleden

100%pindakaas, hoemoes minder zout, gekookt eitje fijn snipperen en met een beetje mayo mengen, boter, 1x in de week smeerworst/smeerkaas, zalm of tonijn fijn prakken + beetje mayo, jam minder zoet

5 jaar geleden

Reactie op fleurtje-24

Boter, 100% pindakaas, smeerbaar beleg kleine keuken, dun laagje smeerpate. ...
Ik gooi fruithapje door de yoghurt of vers fruit

5 jaar geleden

Ik kijk mee! Op zoek naar inspiratie voor maaltijden aangezien onze meid van de borst af is!

5 jaar geleden

Roerei, geprakte avocado of appelstroop. Af en toe maak ik ook een pannekoekje gemaakt van banaan met ei. Vindt ze heerlijk! Als tussendoortje krijgt ze maisvingers, komkommer of Griekse yoghurt.

5 jaar geleden

Fruithapje bijv mango puree/ pruimen puree met arla Skyr Creamy of met pap. Of avocado met banan puree. Op brood tot nu toe halvarine en/of pindakaas, of avocado puree met ei

5 jaar geleden

Net wat ik in huis heb, geprakte banaan, peer, aardbeien, framboosjes, avocado. Of groenten die ik dan die dag heb gekookt, boontjes, pompoen, wortel etc. Hij vindt het allemaal wel prima. Volgens mij hoeft er naast boter niet iets op.

5 jaar geleden

Ik Volg even

5 jaar geleden

Beleg: 100% pindakaas, geprakte banaan, fruitspread (I love veggies peer/framboos), boter.. Tussendoor: maisfingers (Ella’s kitchen) en hapjes kwark

5 jaar geleden

Ik geef mijn dochter suikervrije fruitspread van Zonnatura, Hüttekase, Avocado, zuivelspread, appelstroop, appel-peerstroop van zonnatura

5 jaar geleden

Had ook geen inspiratie meer . De opvang zei dat ze Philadelphia naturel en kruiden mag , of kipsmeerworst of en dat kende ik niet vispate.

5 jaar geleden

Smeerkaas Kids, roomkaas Light, kleine keuken producten, appelstroop (is hier niet zo favoriet. Als tussendoortje geven wij vaak maisvingers of soepstengel

5 jaar geleden

Jam, pindakaas, appelstroop, smeerkaas, soms gekookt of gebakken ei. Als tussendoortje heb ik smeltkoekjes en een soort chipjes voor baby, allemaal te koop bij jumbo

5 jaar geleden

Reactie op Anne-Claire15

Had ook geen inspiratie meer . De opvang zei dat ze Philadelphia naturel en ...
Klopt, maar de Lightversie van Philadelphia (of eigen merk) schijnt beter te zijn ibm de hoeveelheid zout in de normale versie.

4 jaar geleden

Mijn dochter van 7 maanden maar nog geen tandjes. Kan ze al brood eten? İk geef ze nog fles tegen 11:00 uur groentenpap, rond 14:00 fruitpap en dan nog 2 flessen . Totaal 5 voedingen. İs dat voldoende ?

4 jaar geleden

Reactie op bebeğim

Mijn dochter van 7 maanden maar nog geen tandjes. Kan ze al brood eten? İk ...
Brood kan je al mee beginnen! Ze kauwen met de kaken in het begin