7 Reacties

5 jaar geleden

Welke ik heb weet ik niet meer dacht van IKEA, hangt er al 5 jaar, maar neem een hekje wat je vast moet schroeven. Een klemhek is meer om 2 ruimtes te afscheiden of onderaan een trap. Deze kunnen ze om duwen en dat wil je niet hebben boven aan de trap

5 jaar geleden

Ik lees even mee. Nadeel is dat wij een betonnen muur hebben aan 1 kant van de trap, dus schroeven niet echt een optie tenzij we er een houten plank tussen maken. Vinden we alleen zo lelijk🙈 Iemand andere optie? Trap is ook nog eens behoorlijk breed... 130. Tips zijn hier ook welkom!

5 jaar geleden

https://www.babypark.nl/kidsriver-luca-traphekje.html?color=32 wij hebben deze. Wij hebben hem ook geschroefd en zit goed vast. Zit bij ons bovenaan de trap. Ja het hekje heeft een lage drempel maar wij hebben hier geen last van. Ideaal ook dat hij achter je dicht valt zeker als je je handen vol hebt;) en heel makkelijk met 1 hand te openen

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanMason

Ik lees even mee. Nadeel is dat wij een betonnen muur hebben aan 1 kant van ...
Hoi ik heb deze van iemand overgenomen en gebruik het voor de keuken( heb daar geen deur) want ze vindt de drinkbak van de honden erg leuk. Maar deze klem tussen de muren en je hebt meer soorten die je kan uitbreiden.

5 jaar geleden

Reactie op nathalievz

Hoi ik heb deze van iemand overgenomen en gebruik het voor de keuken( heb d ...
Thanks voor de tip! Eens kijken of deze ook breder te krijgen is.

5 jaar geleden

Ik lees mee!