33 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de maxi-cosi-beryl en axiss fix. De axiss kan draaien, zoooo fijn. Maar helaas heb ik ij m'n auto geen iso fix dus daarom de beryl. Ook prima, maar draaien is toch wel heel prettig. Goed aanbiedingen in de gaten houden:)

5 jaar geleden

Ik heb van joie Helemaal top (kan niet straaien) Heb wel een systeem er bij gekocht dat je de stoel er zo in kan klikken en uit kan halen. Ideaal

5 jaar geleden

Reactie op Mini--20

Wij hebben de maxi-cosi-beryl en axiss fix. De axiss kan draaien, zoooo fij ...
Beide achterwaarts vervoerbaar, de beryl tot 7 jaar te gebruiken. Axiss fix tot 4 jaar.

5 jaar geleden

Reactie op Mini--20

Dankje! De beryl had ik nog niet gezien die axiss wel. Alleen wat ik zonde vind van die is die voor groep 0 is 270 euro volgens mij en die voor groep 1 is 100 euro goedkoper volgens mij. Mijn zoontje is nog best klein. 68 is nog te groot maar vind het ook zonde als je groep 0 voor zo'n korte tijd gaat gebruiken. Vanaf wanneer mogen ze eigenlijk in groep 1 ?

5 jaar geleden

Reactie op Mini--20

Vanaf welke leeftijd gebruik je de axiss?

5 jaar geleden

Reactie op Shahr

Vanaf welke leeftijd gebruik je de axiss?
Wij hebben die vanaf 7 maanden in gebruik. Ik vond de maxicosi niet meer te tillen

5 jaar geleden

Wij hebben de Cybex Sirona Z i-size, erg fijne stoel!

5 jaar geleden

Heb de maxi cosi beryl met isofix

5 jaar geleden

Reactie op Mini--20

Wij hebben die vanaf 7 maanden in gebruik. Ik vond de maxicosi niet meer te ...
En hoe groot was jullie kindje met 7 maanden?

5 jaar geleden

Reactie op Mini--20

Wij hebben die vanaf 7 maanden in gebruik. Ik vond de maxicosi niet meer te ...
Hier dus exact hetzelfde probleem😬😬. Wat een onding die maxicosi! Maar mijn dochter is 8 maanden,8,5 kg, zit nog niet altijd even stabiel zelfstandig. Weet niet of het verstandig is de axiss al te gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op Shahr

Hier dus exact hetzelfde probleem😬😬. Wat een onding die maxicosi! Maar mi ...
Ja precies wanneer kan je dat nou gebruiken. Mijn zoontje wordt deze week 8 maanden maar is echt nog een klein ding maar kan wel zelfstandig zitten. 🤷🏽‍♀️

5 jaar geleden

Cangaroo pilot isofix 360 heb ik via mamaloes besteld. Ben er super blij mee. Kreeg een zonnekap erbij.

5 jaar geleden

Reactie op Roxannee

Cangaroo pilot isofix 360 heb ik via mamaloes besteld. Ben er super blij me ...
Trouwens voor 0-36 kg dus newborn inlay erbij en kan tot 12 jaar gebruikt worden. Heb je stoel 0-1-2 en 3

5 jaar geleden

Reactie op Roxannee

Oh ja daar zat ik gisteren ook naar te kijken maar zag niet echt reacties. Dus bedankt!

5 jaar geleden

Reactie op Roxannee

Heeft deze trouwens een ligstand?

5 jaar geleden

Je stapt over van autostoel groep 0 naar de volgende groep als het hoofdje van je kind uitsteekt. Benen mogen wel uitsteken. Als de volgende stoel een gecombineerd stoeltje is en vanaf groep 0 kan je die natuurlijk al gaan gebruiken (met de juiste inlay uiteraard). Wij hebben deze: https://www.zesso.com/be_nl/merken/baninni/baninni-autostoel-velio-360-isize-grijs.html Tijdens Black Friday met € 100 korting gekocht😅 Door isofix en steunpoot zowel in achterwaartse rijrichting als in voorwaartse rijrichting 360 graden draaibaar. Tevens is het i-size. Tegenwoordig wordt aangeraden om tot 15 maanden je kindje achterwaarts te vervoeren. We moeten het nog gaan gebruiken. We rijden erg weinig auto en als we dan weggaan is de maxi cosi (autostoel groep 0) praktischer voor ons. Er zijn trouwens meer topics hierover, dus wellicht vind je nog meer ervaringen door even de zoekfunctie te gebruiken :)

5 jaar geleden

Reactie op Ekein

Je stapt over van autostoel groep 0 naar de volgende groep als het hoofdje ...
Oh dankje! Ik zal even zoeken. En dankje voor je uitgebreide uitleg. Top!

5 jaar geleden

Wij hebben bij Babypark het huismerk gekocht. River-nogiets ofzo. Kan niet draaien ofzo maar prijs-kwaliteit verhouding is top. Hadden er toen ook 2 nodig. Voor de opvolgstoel later dus ook naar Babypark gescheurd en ook 2 van ingeslagen.

5 jaar geleden

Deze heb ik vorige week bij de Makro gekocht kan 360 draaien en is isofix 😃