20 Reacties

4 jaar geleden
Ik gebruik een schepje rijstebloem met speen 3 heb wel brede hals flessen

4 jaar geleden
Hoeveel rijstebloem voegen jullie toe aan 180+6? Mijn meisjes drinken met de Y en anderhalf melkschepje rijstebloem...

4 jaar geleden
Wij gebruiken 210+7 +1,5 schep rijstebloem. En dit lukt met speen 4 van de Brown smalle hals fles.

4 jaar geleden
Reactie op Meikedk
Ja rond half 8 krijgt ze laatste fles en dan met rijstebloem zodat ze lekke ...
Mijn dochtertje nu 20 weken werdt steeds om 04.15 uur wakker ... laatste fles om 23.00 uur overdag komt ze om de 5 uur drinkt flessen van 210 cc en krijgt nu smorgens fruit en om 17.00 uur groente .. we maken haar wakker om 23.00 uur voor laatste fles .
Dus ik dacht ik doe beetje rijstebloem bij de fles .. maar volgens het cb is dat een fabeltje dat ze er beter op slapen .. en dat het je kindje alleen maar dik maakt 🙁
Nu weet ik dus niet meer waar ik goed aan doe 😅 vandaar dat ik even mee lees ..
De ene keer word ze wel wakker snachts andere keer weer helemaal niet .. 😆

4 jaar geleden
Reactie op JoyCe-28
Mijn dochtertje nu 20 weken werdt steeds om 04.15 uur wakker ... laatste fl ...
Ons werd het zelfs door cb geadviseerd. En als wij onze dochter om 11u wakker maken voor nog een fles slaapt ze alleen maar slechter. Van dat dik maken heb ik nooit gehoord eerlijk gezegd.

4 jaar geleden
Ik geef de laatste fles 180+6 en 3 theelepels rijstepap, deze krijgt mijn zoontje rond 19:00 en slaapt door tot half 8. Ik gebruik hier voor speen maat 1, hier had ik zelf een groter gat in gemaakt met een mesje omdat ik die eerst nog gebruikte voor de gewone fles maar dat duurde heel lang. Dus over gegaan naar maat 2 en gebruik die maat 1 voor de papfles. Ik heb wel brede hals flessen. Maar dit werkt perfect 😁

4 jaar geleden
Je kunt het gaatje van de speen wat groter maken met een naald. Dat is goedkoper, dan een ander aanschaffen.

4 jaar geleden
Klopt, gebruik al jaren een speen van een ander merk als papspeen op m’n dr. Browns flessen. Heb de brede fles.
Even opgezocht en volgens mij is het deze: https://www.etos.nl/producten/philips-avent-classic%2B-papspeen-6%2B-maanden-111177010.html?gclid=CjwKCAiAq8f-BRBtEiwAGr3DgZw7KbipxwfB29vtmVdvE-OL8j6P5GCkdbyE_KBwQ9UwLeJVsQxpTRoCwUMQAvD_BwE