5 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden toen onze tweeling klein was van die Puddle jumpers. Beviel prima.

2 jaar geleden

Bij ons op zwemles (baby/peuterzwemmen) krijgen kindjes vanaf 2 jaar een drijfvestje van Easyswim. Dit zijn echt hele goede vestjes! Wel prijzig, maar ook veel op marktplaats te vinden. Mijn dochter is nog net te slank (11 kilo), maar ik kijk er naar uit dat ze er één aan kan. Kan vanaf 13 kilo, kijk even op de website voor indicaties.

2 jaar geleden

Wij kregen vorige week tijdens de zwemles advies over bandjes. Zij zei dat de simpele opblaas bandjes om de armen helemaal prima zijn voor deze leeftijd. Je hebt ook bandjes die om de middel en armen zitten, maar daarmee vallen ze schijnbaar makkelijker voorover . Alle bandjes zijn op veiligheid getest en moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen, dus qua veiligheid zijn ze allemaal oke, maar qua zwem vaardigheid adviseerde zij toch de simpele bandjes om de armen omdat ze dan beter leren om zelf overeind te blijven enz

2 jaar geleden

Reactie op LittleMe84

Wij hadden toen onze tweeling klein was van die Puddle jumpers. Beviel prim ...
Wij hebben ook onlangs de puddle jumper besteld, lijkt fijn te zitten en het is ook makkelijker om hem vast te houden in het water

2 jaar geleden

Ik heb zwembandje van happy swimmer https://www.happyswimmer.nl/Kies-hier-jouw-favoriete-HappySwimmer en ik heb gewoon losse zwembandjes. Ik vind die van happy swimmer wel fijn omdat hij dan niet meteen met z’n hoofd onderwater kukelt. Je moet er toch bij blijven.