18 Reacties

5 jaar geleden

Per 15 of 20 gram invriezen. En dan samen met de groentjes stomen. Met spinazie of veldsla is dat hier een groot succes! 🥰

5 jaar geleden

Hallo mama's Mijn dochtertje van 7 maand vindt zalmhaasjes en kabeljauwhaasjes heeeerlijk. Deze zijn graatloos en kan ik makkelijk invriezen. Ik kook ze wel apart en vries ze apart in. Gisteren ook garnalen geprobeerd en ze is een grote fan!

5 jaar geleden

Ik geef m'n zoontje zalm uit verpakking hij vind het heerlijk

5 jaar geleden

Hoe geven jullie het? Ik pureer nog al het eten want anders vind ik het eng. (Behalve boterham)

5 jaar geleden

Reactie op Zwelgje2023

Hoe geven jullie het? Ik pureer nog al het eten want anders vind ik het eng ...
Je kan het gewoon even mee stomen/koken en dan alles pureren. Het gepureerde geheel kan je dan ook weer invriezen als een compleet hapje. Heb nu bijvoorbeeld doperwt, wortel, aardappel en kabeljauw in mijn vriezer liggen. Succes!

5 jaar geleden

Ik doe het stomen en dan in porties met groente invriezen. Ze vind het heerlijk

5 jaar geleden

Boontjes, couscous en wit vis 120 gram groente, 60 gram koolhydraten en 20 gram vlees/vis, succes hier😍

5 jaar geleden

Nou stukje witvis gestoomd, ze vind t idd heerlijk!!

5 jaar geleden

Uhm, een beetje stomme vraag misschien, maar hoe stoom je vis? 🙈 Ik stoom nooit iets 😂

5 jaar geleden

Kabeljauw is een goed idee qua witvis, en je kunt voor vis ook denken aan zalm - heel gezond! Zou het inderdaad stomen, of bakken in de pan of oven kan ook prima! Gewoon in olijfolie of (nog beter) kokosolie. Invriezen kan volgens mij prima. Leuk hoor om dit te introduceren, veel succes en plezier!

5 jaar geleden

Reactie op fleurtje-24

Uhm, een beetje stomme vraag misschien, maar hoe stoom je vis? 🙈 Ik stoom ...
Ik doe het in de stoompan, bodempje water in de onderste pan en dan de vis bovenin en 12 min laten stomen. Je kan onderin dan bijvoorbeeld aardappels koken

5 jaar geleden

Reactie op dounialouay

Ik doe het in de stoompan, bodempje water in de onderste pan en dan de vis ...
Ah Oke! Maar is er ook een manier om te stomen zonder stoompan? 😅

5 jaar geleden

Reactie op fleurtje-24

Ah Oke! Maar is er ook een manier om te stomen zonder stoompan? 😅
Als je een vergiet of grote zeef hebt die op een kookpan past gaat dat ook prima. Bodempje water in de pan, vis (of wat je dan ook wil stomen) in het vergiet/de zeef en dan een deksel er bovenop die het geheel zo goed mogelijk afsluit. Succes!

5 jaar geleden

Reactie op fleurtje-24

Uhm, een beetje stomme vraag misschien, maar hoe stoom je vis? 🙈 Ik stoom ...
Ik stoom ook niks, gewoon even meekoken 🙃.

5 jaar geleden

Thnx!!! 💪

5 jaar geleden

Zoek je leuke ideeën dan kan je hier kijken, had zelfde probleem met avocado en via deze makkelijke combinaties gevonden, https://smikkels.nl/

5 jaar geleden

Je kan de vis toch ook gewoon bakken? Of is dat niet goed

5 jaar geleden

Ik bak het in een pannetje met beetje olijfolie op zacht vuur goed gaar, dan prak ik het fijn en dan vries ik het net als de rest in ijsblokjeshouder in, om later zelf combinaties te maken. Ik heb koolvis en pangasius gemaakt op die manier, binnenkort ook zalm proberen.