4 Reacties

één jaar geleden

Hi, je post dit in de geboorte groep van juli 2020, waarschijnlijk die van je 3 jarige 😉. Ik zit in dezelfde en ben net 11 weken geleden bevallen van mijn 2e kindje, en heb ook emasafane gehad voor mijn misselijkheid, pas bij week 12 mee begonnen, verdween echt als sneeuw voor de zon, voelde me zoveel beter, wou dat ik het eerder had geprobeerd. Ik ben ook nooit van de medicijnen geweest tijdens mijn zwangerschappen, maar heb nu een hele vrolijke en gezonde baby. Dus mocht je je echt beroerd voelen, ik zou het gewoon proberen, dit wordt echt voorgeschreven door artsen. Sterkte en zet 'm op komende maanden 💪❤️

één jaar geleden

Reactie op Annemiekvd83

Hi, je post dit in de geboorte groep van juli 2020, waarschijnlijk die van ...
Ohh, nou niet eens doorgehad. Stom! Dankje! Oh dit stelt me echt gerust. Ik ben niet vooruit te branden. Ik zal het dan gewoon gebruiken. Voor hoelang heb je het gebruikt, als ik vragen mag?

één jaar geleden

Reactie op Latifahbelk

Ohh, nou niet eens doorgehad. Stom! Dankje! Oh dit stelt me echt gerust. ...
Kan gebeuren haha, ik heb het zelf ook wel eens gehad 😉. Ik heb het 2 weken gebruikt en toen gekeken hoe het ging zonder, uiteindelijk toch nog een weekje langer (na controle huisarts) en daarna was het zo goed als weg, heel erg fijn. Hopelijk gaat het jou ook goed helpen, misselijk zijn, zwanger zijn en een 3 jarige hebben is niet niets weet ik uit ervaring 🙈, succes met alles

één jaar geleden

Ik heb dit 3 zwangerschappen tot het einde geslikt samen met andere medicatie voor de misselijkheid. Dit mag en de baby's houden er niks aan over.