12 Reacties
één jaar geleden
Hoi hier ook precies hetzelfde
M'n dochtertje slaapt al een jaar niet meer in de middag
Wat wij doen is in de middag een rustmomentje aanbieden door samen bijvoorbeeld een filmpje te kijken. Als ze heel moe is brengen we haar gewoon eerder naar boven
Soms is ze al half 6 wakker (ook door haar broertje) en dan geven we bij de opvang aan dat ze in de middag wel even naar bed mag tot 30 min.
Vaak wil ze daar wel even slapen 😅
En zo niet dan brengen we haar al rond 18:30 uur naar bed
Vroeger sliep ze altijd van 19:00 - 08:30 uur maar daar is helaas niets meer van terug te zien 🤣
één jaar geleden
Reactie op Kellebell
Hoi hier ook precies hetzelfde
M'n dochtertje slaapt al een jaar niet meer ...
Fijn dat ze soms bij de opvang dan wel even slaapt, dat doet mijn zoontje helaas ook niet.
Ik hoop maar dat het een fase is die snel weer over gaat 😅 ergens wel fijn dat het herkenbaar is
één jaar geleden
Reactie op July2020
Fijn dat ze soms bij de opvang dan wel even slaapt, dat doet mijn zoontje h ...
Het gaat inderdaad over
Het is nu een periode waarbij de kinderen schommelen tussen wel of geen slaapjes meer en of zij het dan ook helemaal redden ja of nee
Ik zou gewoon lekker in de flow van je kindje mee gaan dan zit je altijd goed
VRIEND
één jaar geleden
Ja ik herken het hoor. Onze dochter slaapt ook al een jaar niet meer in de middag. Ze is nu wakker om 7.00 uur (was voorheen 8.00 uur) en ze gaat om 19.30 naar bed. Als ze nu een keer in de middag slaapt, bijv in de auto, dan wordt ze ook heel vervelend wakker en is het zeker een half uur huilen.
één jaar geleden
Herkenbaar. Voorheen sliep ze vaak van 19-8. Maar sinds ze in een peuterbed slaapt en er zelf uit kan heeft ze dat nooit meer gedaan 🥲. Soms is het 5 uur dat ze naast ons bed staat, soms 6, soms 7 uur.
'S middags slapen lukt vaak ook niet meer, bij de gastouder doet ze dit nog wel maar we hebben die dag altijd strijd 's avonds met naar bed gaan, dus ik denk dat ze dat daar ook maar moet schrappen.
Hier is het ook, zodra ze in de auto in slaap valt, wordt ze zooooo chagrijnig wakker. Vreselijk 🤣🙊
We proberen haar vaak tussen 18.30-19.00 in bed te hebben liggen, maar het wordt vaak zat ook 19.30 (dit is eigenlijk wel te laat) maar ze kan zo Vreselijk veel tijd rekken dat het avondritueel soms wel 45 minuten in beslag neemt.
één jaar geleden
Hier een dochter van 3.
Hier wil ze in d'r middag toch echt nog 1.5 uur slapen 🙈. Ze gaat zelf naar bed toe.
Avond tussen 1930 en 2000 en komt ergens tussen 0800 en 0900 uit bed.
één jaar geleden
Reactie op July2020
Dat is jaloersmakend 😅
Hihi ik heb gewoon een klein luiklakje
één jaar geleden
Wij laten ons zoontje s middags een half uurtje op zn kamer 'rusten'. Hij heeft dan de keuze om te spelen of om te gaan slapen. Er zijn weken waarop hij 1x gaat slapen en weken waarop hij meerder dagen maar liefst 2 uur slaapt. Ondanks dat hij slaapt is hij s avonds moe. Ik vermoed dus dat hij af en toe wat moet bijtanken.
Op momenten dat hij niet slaapt brengen we hem rond half 7/7 uur naar bed. Hij is om 6 uur al moe, maar dat redden we echt niet.