9 Reacties

2 jaar geleden

Probeer van fruit shake te maken en betrek em erbij...miss een mooie rietje uitkiezen bij de action wat het aantrekkelijk maakt voor hem. Door de shake zou je dan yoghurt of Danoontje kunnen doen of (haver) melk.

2 jaar geleden

Reactie op Noor2020

Probeer van fruit shake te maken en betrek em erbij...miss een mooie rietje ...
Bedankt voor je tip! Dit maak ik geregeld. Ook dit weigert hij om te drinken. Ik betrek hem wat je ook al aangaf meer met het klaarmaken met het eten. Tot nu toe geen succes. Maar hopelijk gauw.

2 jaar geleden

Bij Rolinde op de groei op Instagram kan je tips terugvinden!

2 jaar geleden

Reactie op MTKR

Bij Rolinde op de groei op Instagram kan je tips terugvinden!
Bedankt!

2 jaar geleden

Ik heb dit ook meegemaakt na antibiotica kuur van floxapen ik ben toen terug gegaan na eten fijn pureren dan ging geleidelijk beter en zo weer langzaam stukje groffer en fruitpotjes knijpkwark en langzaam weer stukjes fruit misschien helpt dit bij jou kindje ook heel veel suc6

2 jaar geleden

Misschien van gepureerd fruit iets van ijsjes maken, als die zo'n last van ze amandelen heeft gehad is dat misschien ook wel lekker! 😊

2 jaar geleden

Bedankt meiden voor jullie adviezen!😊

2 jaar geleden

Als het langdurig een probleem blijft (wat het als ik het zo lees eigenlijk al is) en je er maar niet uit komt, is het ook een optie om naar een kinderdietist te gaan. Heb ik zelf goede ervaring mee, na een paar telefonische consulten in een periode van een paar maanden ging mijn zeer selectief etende zoontje veel beter eten, door het toepassen van haar tips op maat. Verwijzing kreeg ik via het consultatiebureau en het is gewoon vergoed vanuit basispakket (geen eigen risico), dus op die manier kun je heel laagdrempelig deskundig advies krijgen.

2 jaar geleden

Reactie op HenP

Als het langdurig een probleem blijft (wat het als ik het zo lees eigenlijk ...
Dat is iets wat ik idd overweeg om te doen. Bedankt voor je tip! Fijn om te lezen dat na een paar maanden door hulp van een kinderdietist het beter ging.