3 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wat spannend ja! Een vriendin van mij had dit ook bij de eerste. Drie keer ging het mis en de vierde keer is het goed gegaan en ze is nu ongeveer 20 weken zwanger. Ik hoop voor je dat het goed zal gaan, fingers crossed!

茅茅n jaar geleden

Ik hoop voor je dat het goed gaat deze keer!! Heel normaal hoor dat je dan angstig bent. Misschien mag je wat eerder langskomen bij de verloskundige, om te kijken of alles goed is dit keer?!

茅茅n jaar geleden

Als eerst gefeliciteerd 鈾ワ笍 hopelijk voel je je goed. Ik snap je helemaal! Inmiddels is mijn 2e nu 6 maanden. Voor ik zwanger werd van hem heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Ik heb ook de veel zenuwen gehad.. ik werd soms helemaal gek van me zelf ook al wou ik niet aan die doom senario鈥檚 denken, en voor mijn gevoel duurde het ook heeeel lang voor ik weer een afspraak had. het werd voor mij pas minder toen ik hem kon voelen schoppen. Wel toen ik belde heeft de Verloskundige een extra vroege echo gedaan gewoon voor mijn gemoedsrust en om te kijken of het op de goede plek zat. Ik wens je een goede zwangerschap zonder te veel zorgen 馃懚馃徏鈾ワ笍 Hopelijk met de tijd dat je een geruster gevoel krijgt.