54 Reacties

6 jaar geleden

Geniet ervan en proficiat!

6 jaar geleden

Ps: ik schijn nu dus in m'n 6e week zwangerschap te zitten. Maandag ga ik de dokter bellen om de 1e afspraak in te plannen.

6 jaar geleden

Als eerste gefeluciteerd! Ik voel me zeker niet oud 馃槀, ben ook zwanger en zal 37 zijn als ik moet bevallen... Er is wel meer kans op een afwijking als je ouder bent. Ik zelf zal zeker voor een combinatietest of nipt test kiezen. Geniet van je zwangerschap en laat alles op je afkomen..

6 jaar geleden

Gefeliciteerd ik ben nu 39 en 40 als de kleine komt Ik ga geen extra testen doen Maar doe waar je je goed bij voelt

6 jaar geleden

Ik ben al 40馃檲馃槈

6 jaar geleden

Proficiat! 馃槉 Ik zal 36 zijn wanneer mijn eerste kindje geboren wordt, ook niet meteen een tienerzwangerschap 馃槈 Ik ga sowieso alle testen laten doen, maar verder ga ik me over mijn leeftijd niet druk maken. We kunnen het niet veranderen, toch? Alles komt goed!

6 jaar geleden

Ik ben 39 en nu 6wk zwanger vorige jaar in november ook bevallen van een zoontje

6 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben zwanger van de 4e en ben 36. Eerlijk gezegd merk ik wel dat ik stuk ouder ben dan bij de eerste, toen was ik 30. De gynaecoloog vertelde mij dat je geen extra controles hoeft. Maar wel dat de kans op een kindje met down enorm gestegen is en per jaar dat je ouder wordt zal stijgen.

6 jaar geleden

Ben je per ongeluk zwanger geraakt? En heb je al meer kindjes?

6 jaar geleden

Ik ben ook 39, en single, gisteren het blije nieuws verteld aan mijn ouders. Toen hebben we meteen ook zitten rekenen en mijn oma was 43 toen ze kind no. 12 kreeg en die was gezond. Haar 8e kind heeft wel down. En als mijn oma er 12 kon handelen op haar 43e moet 1 toch ook wel lukken op mijn 40e.

6 jaar geleden

Ik ben 40 en zal 41 zijn als onze tweede geboren wordt... ze houden je wel wat meer in de gaten naar mate je ouder wordt - ook ivm verhoogde kans zwangerschapsdiabetes etc etc

6 jaar geleden

Ik ben 38 als de kleine komt. Ons eerste kindje. Ik hou me aan de algemene regels, dus gezond eten, voldoende beweging en rust. That's it. Meer kan ik niet doen.

6 jaar geleden

Reactie op MNW

Ben je per ongeluk zwanger geraakt? En heb je al meer kindjes?
Als alles goed gaat (ik hoop het zo!!) zal dit m'n eerste kindje zijn. Het was niet gepland, maar ik ben er zoooo blij mee! Stiekem weet ik al minstens m'n halve leven dat ik kinderen wil, maar ik vond het te eng om echt de knoop door te hakken en het te gaan proberen. Nu is het eigenlijk per ongeluk gegaan en gaan m'n vriend en ik er voor de volle 100% voor.

6 jaar geleden

Ik ben 40 jr, eerste kindje. Innesteling was hoogstwaarschijnlijk op mijn 40e verjaardag. Een mooiere verjaardagscadeau had ik niet kunnen wensen 馃馃グ

6 jaar geleden

Ik ben 35 en 36 als.de kleine wordt geboren (als alles goed gaat). Het lukte niet eerser, na aantal mk nu al ruim 8weken

6 jaar geleden

Hoi volgende week word ik 37. Het is mijn tweede kindje. Zelf wilde ik niet te lang wachten aangezien mijn dochter bijna 6 zal zijn als de baby geboren wordt. Dat was eerder de reden dan mijn eigen leeftijd. Tegenwoordig zijn er meer vrouwen die op latere leeftijd zwanger worden. Wij gaan ook voor de prenatale testen. Heb ik bij mijn dochter ook gedaan.

6 jaar geleden

Ik ben nu 35 als de kleine geboren wordt ben ik 36 jaar... dit wordt mijn eerste... soms lopen de dingen anders dan je verwacht.

6 jaar geleden

Ik wordt 11 dec 37 en ben nu 6 weken zwanger.

6 jaar geleden

Reactie op MNW

Gefeliciteerd! Ik ben zwanger van de 4e en ben 36. Eerlijk gezegd merk ik w ...
Ik ben ook 37 en zwanger van de 4e

6 jaar geleden

Hier bijna 36 jaar zwanger van de 3e kindje. Ik hoorde bij de verloskundige dat het tegenwoordig een normale leeftijd is馃檲 Maar toch merk ik wel verschil dan bij mij andere 2 kinderen was ik stukken jonger. Maakt het niet minder bijzonder.