142 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaan zo een koffietas laten maken met erop wil jij mijn oma zijn? Of opa 😅

4 jaar geleden

Wij hebben een kerstbal laten bedrukken met deze tekst ☺️

4 jaar geleden

Of misschien een kerstbal laten maken 😜

4 jaar geleden

Toevallig net deze kerstballen besteld voor ouders en schoonouders :)

4 jaar geleden

Ik zat er misschien aan te denken het in de kerstkaart met de namen van mij en partner en dan en ? Of baby ofzo iets

4 jaar geleden

Ik heb een shirt besteld die ik aan ga doen... als iedereen er dan is doe ik me vest uit en dan zien ze mijn shirt

4 jaar geleden

Reactie op Chantalklauw

Toevallig net deze kerstballen besteld voor ouders en schoonouders :)
Heel leuk idee. Waar heb je deze besteld als ik vragen mag?

4 jaar geleden

Wat een leuke ideeën allemaal! En die kerstballen geven jullie die dan cadeau of hang je die in de boom zodat ze het zelf moeten ontdekken? Inderdaad, voor vrienden, buren etc zat ik ook te denken aan een kerstkaart maken met bijv babyslofjes onder de kerstboom. En dan met de familie iets tijdens het diner te doen.

4 jaar geleden

We zijn zelf nog aan het denken. Voor opa langs mijn kant waarschijnlijk gewoon een kaartje want hij heeft niets aan cadotjes. De overgrootouders aan mijn kant krijgen een klein tutje in een doosje met daarop juli 2019. Aan mijn vriend zijn kant zijn we nog aan het uitzoeken wat, omdat het daar het 1ste kindje zal worden dus willen we het bij hen wat specialer. Meter en Peter willen we met kerst ook al vragen maar daar zijn we ook nog niet over uit

4 jaar geleden

Reactie op Pandabeer01

Ik heb een shirt besteld die ik aan ga doen... als iedereen er dan is doe ...
Oooh wat een leuke! Waar heb je die besteld? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Shahr

Heel leuk idee. Waar heb je deze besteld als ik vragen mag?
Dat mag je vragen ;) bij wishyourprint.com

4 jaar geleden

Wat leuk! Wij gaan het ook met kerst vertellen. Ik wilde mn oudste een shirtje aandoen met ‘grote zus’, alleen nu vind ik zo’n kerstbal ook heel leuk. Doe beide denk ik 😉

4 jaar geleden

Wij willen dit tussen Sinterklaas en kerst gaan geven 😌

4 jaar geleden

Ik zou het ook graag met kerst willen vertellen als mijn man zolang het voorzich kan houden🙈😋. Ik denk dat ik mijn twee zoontjes een shirt aan doe met daarop een leuke tekst

4 jaar geleden

Wij hadden cake gebakken met daarin een blauw roze kerstboom. Dat kon je pas zien als je hem aansneed......de reactietijd van opa/oma's en tantes/ooms waren hilarisch....

4 jaar geleden

Reactie op Marinke14

Wij hadden cake gebakken met daarin een blauw roze kerstboom. Dat kon je pa ...
Wat een gaaf idee! Maar hoe doe je maak zo'n cake?

4 jaar geleden

Reactie op Juf1991

Wat een gaaf idee! Maar hoe doe je maak zo'n cake?
Eerst een cake maken met blauwe kleurvloeistof, dan cake maken met roze vloeistof. Met koekjesfiguurtje vormpjes uitdrukken en die omenom in een surprise cake verwerken. Ff google. Ik ben absoluut geen kook/bak talent maar voor beide families was hij goed gelukt. Door de warmte waren de roze en blauwe figuurtje door elkaar heen gelopen. Heel grappig.

4 jaar geleden

Wij hebben lepels laten graveren en deze laten uitserveren door de bediening in het restaurant. :)

4 jaar geleden

Reactie op babyjuli20

Wij hebben een kerstbal laten bedrukken met deze tekst ☺️
Erg leuk! Waar heb je deze besteld?

4 jaar geleden

Reactie op Shahr

Erg leuk! Waar heb je deze besteld?
Thanks! Besteld via yoursurprise.com ☺️