79 Reacties
6 jaar geleden
Ikzelf heb het nog niet vertelt maar wel echt superleuk hoe je het gedaan hebt
6 jaar geleden
Reactie op Katja-25
Ik ga het met sinterklaas vertellen in de vorm van een gedicht. Waarschijnl ...
Daar zit ik ook idd aan te denken, en het is gelijk een goed excuus om een cadeautje te geven zonder dat je meteen rare blikken krijgt omdat je zomaar ineens een cadeau geeft haha
6 jaar geleden
Ik denk dat we een schoteltje met een tekst gaan maken; en dan daar een taartpunt op, zodat ze het lezen als ze de taart op hebben. Of de onderkant (binnenkant) van een kopje koffie met de tekst; je wordt oma! Je wordt opa! Moeten het nog vertellen, maar gaan het ook snel doen ondanks dat het vroeg is 😅 wil daar ook terecht kunnen mocht het anders aflopen..
6 jaar geleden
Wij hebben het bij onze ouders door middel van een slap met de tekst jullie worden opa en oma gedaan
6 jaar geleden
Wij hebben rompertjes laten afdrukken met de tekst: raad eens wie er opa/oma/oom/tante wordt. Voor iedere hebben we er eentje gemaakt. In een doosje met sokjes en de foto van de zwangerschapstest.
Voor de neefjes en nichtjes hebben we een babyflesje van jamin met snoep en een tekst er op
Zo kan iedereen een een kado open maken!
Wij hebben ook vroeg verteld maar wij zijn van mening dat zwangerschap iets moois is en dat we niet van de slechte dingen af gaan 😁

6 jaar geleden
Niet echt inspiratie voor een ander maar wou het wel graag laten zien.. Ik heb het zo gedaan, de spulletjes van zijn/haar broertje die pas overleden is 😔 en heb deze foto
laten zien toen we bij me ouders waren.. 💙❤💙

6 jaar geleden
Reactie op Astrid Ve
Waar vind jij zo een mok met de tekst erin vanonder? Wij zijn ook naar zoie ...
Witte kopjes/schoteltjes en dan een porseleinstift. Hoop dat ze die laatste bij de Xenos hebben, ik ga vanavond opzoek 😅
6 jaar geleden
Reactie op Regenboogje
Niet echt inspiratie voor een ander maar wou het wel graag laten zien.. Ik ...

Dat shirtje en badcape had ie aan bij ze geboorte
6 jaar geleden
Witte kopjes/schoteltjes en dan een porseleinstift. Hoop dat ze die laatste ...
Zo te zien wel👍🏼💪🏻

6 jaar geleden
Wat een leuke ideeën allemaal!
Wij gaan het eerste kerstdag vertellen aan onze beide families (2e kerstdag ben ik precies 12 weken).
Het leuke is is dat het niet zo opvalt omdat we met kerst altijd cadeautjes doen!
Wij hebben voor iedereen een persoonlijk rompertje besteld die we in een leuke kerst verpakking stoppen.
6 jaar geleden
Wij gaan het vertellen aan de familie met 8 weken. Dat is volgende week zondag. We zijn nog aan het twijfelen 😄 mijn dochtertje is jarig, dus 1st dachten we aan een grote strik rond mijn buik met de echo er aan vast. Ofwel een familiefoto maken en op de moment dat we gaan trekken roept mijn man, we krijgen een baby! Hahaha en dan de foto trekken 😂👏🙊
6 jaar geleden
Reactie op MamaToBe💖
wauw!
zo mooi en emotioneel
Thnxxx you ! Jaaaa zeker weten. Tis ook nog maar 4.5 maand geleden dus echt ontroerend 😔.. maar zeker mooi
6 jaar geleden
Mijn zoontje heeft het aan mijn ouders “verteld”. Hij had een shirt aan met “Grote Broer” erop (van de Prenatal). Hij deed zijn jas uit, maar ik moest wel even 2 keer wijzen op dat ze de tekst even moesten lezen🤣. Verder wil ik een leuke foto van hem met dat shirt en een letterballon BABY afdrukken en geven in een envelopje aan bekenden 🤗!