Hoi mama's,
Bijna 7 weken geleden ben ik bevallen van onze mooie dochter. Momenteel alleen last van een erg vervelende kwaal.
Sinds twee dagen vind ik mezelf ontzettend naar zweet ruiken. Eerder had ik hier nooit last van. Zelfs pas geleden met de hittegolf niet.
Zijn er meer mama's die hier last van hebben en kan iemand mij vertellen of dit ook weer over gaat? Ik voel me zo ontzettend vies!
Jaa!! Ik dacht dat het aan mij lag! Maar ik had het de eerste 2/3 weken na de bevalling. Is nu gelukkig weg. Ik had er dus even last van, maar het gaat vanzelf weer weg :)
Ja! Ik dus ook! Ik dacht dat het kwam omdat ik wat was aangekomen tijdens de zwangerschap🙈 Mijn dochter is nu bijna 10 weken en het is dus nog niet over.. Wel heb ik (na tig verschillende deo’s te proberen) inmiddels een roller gevonden die echt helpt tegen de stank! Hij is wel prijzig maar werkt echt heel goed! (Op een schoon okseltje rollen!) Heb er even een foto’tje bij gedaan misschien kunnen jullie er ook iets mee!
Ja ik ook, maar heb ook een oplossing gevonden! Cocosolie smeren op je oksels voor het slapengaan. Na een dag of 3 smeren meurde ik al een heel stik minder 🤭🤭
Ja ik ook, maar heb ook een oplossing gevonden! Cocosolie smeren op je okse ...
Thanks dat ga ik ook doen. Nu bij mij ook zeven weken geleden en ineens rook ik mezelf en me zoon ook hoef niet eens wat te zeggen of hij kijkt me aan als ik in de kamer loop 😅
Jep herkenbaar.. zweette eerder ook echt nooit. Gebruikte wel deo maar was meer voor de vorm en voor een lekker geurtje m.. nu is het 1 dag en mn shirt ruikt gewoon goor. Denk dat je al het vocht nog kwijt moet en het echt bij het ontzwangeren hoort..
Hoort bij het ontzwangeren denk ik! Heb het juist tot 7 weken na de bevalling heel erg gehad, vooral snachts. Heb het idee dat het nu iets minder wordtzz