21 Reacties

5 jaar geleden

Hier 't zelfde! Mijn zoontje is morgen 9 weken sinds een week heb ik dit ook..Het zullen de hormonen wel zijn! 😑

5 jaar geleden

Ook last van gehad zijn volgensmij de hormonen

5 jaar geleden

Yep😣☝️ heb ik ook gemerkt enkele weken geleden. Zoontje is nu 8 weken. Hopelijk gaat dit snel weer weg 😑

5 jaar geleden

Dacht dat ik het me inbeelde 😂 dus niet ... zelfde probleem hier 🤦🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ja, heel herkenbaar. Ik heb het ook! Bah, mag van mij weer snel overgaan!

5 jaar geleden

Jaa!! Ik dacht dat het aan mij lag! Maar ik had het de eerste 2/3 weken na de bevalling. Is nu gelukkig weg. Ik had er dus even last van, maar het gaat vanzelf weer weg :)

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Denk ook dat het de hormonen zijn..

5 jaar geleden

Hier ook! Dacht dat ik de enige was, of dat 't aan mij lag😅🙈Wordt nu langzaam aan iets minder! Vandaag 7 weekjes geleden bevallen

5 jaar geleden

Ja! Ik dus ook! Ik dacht dat het kwam omdat ik wat was aangekomen tijdens de zwangerschap🙈 Mijn dochter is nu bijna 10 weken en het is dus nog niet over.. Wel heb ik (na tig verschillende deo’s te proberen) inmiddels een roller gevonden die echt helpt tegen de stank! Hij is wel prijzig maar werkt echt heel goed! (Op een schoon okseltje rollen!) Heb er even een foto’tje bij gedaan misschien kunnen jullie er ook iets mee!

5 jaar geleden

Yup, hier ook. Ik zweette nooit. En nu pff. Word er zelf gek van.

5 jaar geleden

Hier ook hetzelfde.😔 vandaag aangekaart bij men gynaecologe tijdens nacontrole maar ging er niet verder op in...

5 jaar geleden

Ik ook. Ontzwangeren zeker?

5 jaar geleden

Yup hier ook ! Ik gebruik dagelijks 2 t shirts... de geur is enorm.

5 jaar geleden

Ja ik ook, maar heb ook een oplossing gevonden! Cocosolie smeren op je oksels voor het slapengaan. Na een dag of 3 smeren meurde ik al een heel stik minder 🤭🤭

5 jaar geleden

Ik gebruik SYNEO5, dat mag je en tijdens de zwangerschap en bij het geven van borstvoeding gewoon gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op Ils_

Ja ik ook, maar heb ook een oplossing gevonden! Cocosolie smeren op je okse ...
Thanks dat ga ik ook doen. Nu bij mij ook zeven weken geleden en ineens rook ik mezelf en me zoon ook hoef niet eens wat te zeggen of hij kijkt me aan als ik in de kamer loop 😅

5 jaar geleden

Jep herkenbaar.. zweette eerder ook echt nooit. Gebruikte wel deo maar was meer voor de vorm en voor een lekker geurtje m.. nu is het 1 dag en mn shirt ruikt gewoon goor. Denk dat je al het vocht nog kwijt moet en het echt bij het ontzwangeren hoort..

5 jaar geleden

Hoort bij het ontzwangeren denk ik! Heb het juist tot 7 weken na de bevalling heel erg gehad, vooral snachts. Heb het idee dat het nu iets minder wordtzz

5 jaar geleden

Dacht dat ik het me inbeelde 😂 dus niet ... zelfde probleem hier 🤦🏼‍♀️
Ja precies dit, ik dacht ook van lijkt het nou zo of is het zo, geen idee haha

5 jaar geleden

Owja! Verschrikkelijk. Nu na 9 weken word het wel al minder gelukkig.