59 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga sinds 3 weken. Ik neem gewoon het autostoeltje mee en die kunnen wij neerzetten bij het zwembad gewoon met je tassen. Meestal is er zo een lange trap dat je zo het zwembad kan inlopen.. dus dat gaat hier heel veilig. Het is hier 30 minuten en dat is echt lang genoeg voor die kleintjes. Babyzwemmen is meestal in een extra warm bad en daarom krijgen die kleintjes het niet koud. Ik zou wel lekker warme kleren aantrekken voor daarna. Verder hoor je wel vaak dat die kleintjes honger hebben na dir half uurtje.. das het zou kunnen dat je je kleintje daar moet voeden 😊

5 jaar geleden

Precies dat 😊👍

5 jaar geleden

Ik heb met de hittegolf al gezwommen toen was ze 4 weken. Daarna steeds met de zwemband in het zwembad. We nemen niks mee omdat daar gewoon stoelen staan. moet wel zeggen dat het zwembad vorige week erg koud was voor mij zelf ook. Dus ben toen na een half uurtje er uit gegaan. Het kost ze veel energie dus daarna lekker eten en slapen :) veel kindjes vinden het heerlijk! Veel plezier

5 jaar geleden

Ik ben nu 1 keer met ons kleintje gaan zwemmen, en wil binnenkort beginnen met ouder kind zwemmen. Hij is er echt helemaal dol op. Vorige keer 45 minuten gezwommen met hem, daarna sliep hij inderdaad wel echt als een baksteen ^^'

5 jaar geleden

Mijn vroedvrouw vertelde me dat je best niet gaat zwemmen als de baby nog niet gevaccineerd is.

5 jaar geleden

Ik heb met mijn oudste naar ouder-kind zwemmen gegaan. Zij genoot er enorm van. De dingen die ik daar deed doe ik nu met mijn kleine van 3 mnd in ons bad in onze nieuwe badkamer, scheelt veel geld en gedoe, temp heb je zelf in de hand en je kan het op elk moment doen. Bad is groot genoeg voor zo'n kleine. Ze gaat al lekker kopje onder en daarna proesten en lachen. Afsluitend met een voeding huid op huid lekker in het grote bed.

5 jaar geleden

Vorig jaar gedaan, onze zoon was toen ook 3 maand. Hij vond het erg leuk. Ik heb me vooraf thuis vast omgekleed, bikini onder me trainingspak en voor hem een slaapzak die in de autostoel kan, die na het zwemmen aangedaan en direct thuis fles en naar bed scheelt een hoop omkleden. Bij ons was er een ruimte bij het zwembad ingericht om je kindje aan en uit te kleden, daar mocht je ook de spullen laten staan, deze staan dan altijd in het zicht terwijl je in het zwembad ligt met je kleine. Trap af en op ging prima 👍🏻

5 jaar geleden

Ik nam mijn kindje mee in een draagdoek/zak. Die kon gewoon mee in de locker. Voor de rest ben ik volledig akkoord met Ashleygroot haar reactie. Na het zwemmen zijn ze hongerig en moe, een half uurtje is echt lang genoeg. Vergeet geen zwempampertje ;) er zijn vele leuke prints in herbruikbare luiers. Ik nam een badcape mee om mijn zoontje in te bakeren. Ik rolde een grote handdoek op en daar legde ik mijn zoontje tussen. Dan kon ik eerst mezelf snel aankleden en dan had ik alle tijd voor hem.

5 jaar geleden

En wat doe je ze dan aan? Alleen zwembroekje? Alleen zwemluier? Of beide?

VRIEND

5 jaar geleden

Ik ga vandaag voor het eerst met baby zwemmen. Ze is al gevaccineerd. Ze heeft een zwemluier en zwembroekje aan. Ik neem haar mee in maxi cosi met daarin badcape. Ben ook heel benieuwd of ze het leuk gaat vinden 😃

5 jaar geleden

Ik ben gisteren voor het eerst geweest - Doe thuis zelf je badpak/bikini al aan dat scheelt een hoop daar. -De wagen heb jk in de kleedkamer achter gelaten en de belangrijke spullen mee genomen de kleine heb ik bij het bad omgekleed, daar hebben ze aankleedkussens liggen op planken -ik had 2 zwemluiers, badpakje, een voeding, omslagdoek en 3 hydrofielen doeken mee, evt nog huidolie -maxi cosi mocht mee naar naar het bad - ik kon makkelijk het bad in en uit komen is een brede trap met 1 leuning . - na het zwemmen eerst de kleine aankleden daarna in de maxi cosi gelegd en toen zelf aan afdrogen en aankleden Bij thuis komst sliep ze heb haar wakker gemaakt voor de voeding en is daarna weer gaan slapen. Ik gaf de laatste voeding voor het zwemmen om 1030 en de les begon om 1230 Wens je veel plezier

5 jaar geleden

Ik wil ook graag naar babyzwemmen, mijn zoontje is nu 14 weken en heeft z’n vaccinatie gehad. Alleen vraag ik me af hoe dat gaat ivm Corona. Weet iemand dat toevallig?

5 jaar geleden

Reactie op Roars Mama

Ik nam mijn kindje mee in een draagdoek/zak. Die kon gewoon mee in de locke ...
Waar vind je goede en leuke zwemluiers? En moet je dezelfde maat aanhouden als de gewone luiers die ze op dat moment dragen?

5 jaar geleden

Reactie op Charliean

Ik wil ook graag naar babyzwemmen, mijn zoontje is nu 14 weken en heeft z’n ...
Waar ik zwem moeten we online reserveren en dan 15 min voor begin van de les mag je gaan omkleden. Ze maken de aankleedkussens extra schoon. En na het zwemmen mag je alleen even onder de douxhe afspoelen

5 jaar geleden

Waar vind je goede en leuke zwemluiers? En moet je dezelfde maat aanhouden ...
Ik heb zwemluiers van de etos staan disney figuren op zoals nemo. Deze gaan echt op gewicht dus dan moet je echt naar het gewicht kijken

5 jaar geleden

Reactie op priscilla1989

Waar ik zwem moeten we online reserveren en dan 15 min voor begin van de le ...
Je gaat niet toevallig ergens in Gelderland hè?🙈

5 jaar geleden

En hoe vinden jullie de lessen? Het idee is dat ze lekker kennismaken met het water, toch? En misschien een keer onder water als ze daar aantoe zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Charliean

Je gaat niet toevallig ergens in Gelderland hè?🙈
Nee in zuid holland haha

5 jaar geleden

Reactie op 1ekind2020

En hoe vinden jullie de lessen? Het idee is dat ze lekker kennismaken met h ...
Ja het is idd kennismaken net water.. door te spetteren, met een gietertje water over hoofdje laten gaan.. op de buik 'zwemmen' laten drijven op de rug en een stukje onder water met 'zwemmen' van juf naar mama/papa

5 jaar geleden

Reactie op priscilla1989

Nee in zuid holland haha
Haha helaas