Hallo allemaal,
Mijn zoontje in net 18 maanden en krijgt sinds 4 maanden geen borstvoeding meer. Afgebouwd ivm een nieuwe zwangerschap. Dit ging vrij makkelijk gelukkig binnen een maand was hij er helemaal klaar mee. Hij vroeg er zelf niet meer naar. Laatste paar dagen was het meer bv op mijn verzoek. De dagen erna kreeg hij nog af en toe wat koeienmelk in de fles. Maar hij heeft uit fles drinken nooit interessant gevonden. Nou ging het wel na het afbouwen maar wel moeizaam. Hij deed er vrij lang over.
Sinds ongeveer een maand krijgt hij helemaal geen melk meer. Hij drinkt/eet verder vrij goed, maar toch maak ik me af of hij hier mee iets tekort komt. Nou moet ik zeggen dat hij eigenlijk heeel goed eet. Ik vraag me soms zelfs af om het niet te veel is. Hij vraagt meerdere keren per dag zelf om eten. Hij heeft nu 3 vaste eetmomenten ontbijt, lunch en avondeten. En tussen de eetmomenten door minstens 1 tussendoortje. Hij wilt meestal meer.
Extra info: 86 cm, 13 kg.
Wie herkent dit? Zou ik hem toch wat extra melk moeten geven? Misschien blijft hij toch honger hebben?! Ging het afbouwen hem misschien te snel? Gekke vragen die dan in mijn hoofd omhoog.
Alvast bedankt!