16 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 11 weken als het goed is, vanmiddag termijn echo. Ook helemaal geen symptomen meer behalve gevoelige borsten en moe. Ik maak mij ook een beetje zorgen, maar geen bloed verlies... gelukkig vanmiddag een afspraak

4 jaar geleden

Gelukkig maar! Ik ben nu 12+5 en nog steeds kotsmisselijk sinds week 5.😅 Zolang je geen bloedverlies of iets hebt is er geen reden om je zorgen te maken neem ik aan😊

4 jaar geleden

Ik zou je totaal geen zorgen maken .. ik ben zelf ook 11 weken en merk dat de kwaaltjes wat milder worden .. ik heb toevallig gisteren naar het hartje mogen luisteren en die klopte geweldig . Mocht je je echt zorgen maken gewoon even bellen en vragen of je eventueel eerder kan .. misschien nog deze week . Wel spannend natuurlijk als je helemaal nog geen baby hebt gezien 😱. Ik had denk ik onwijs geluk dat ik bij mijn intake gelijk een echo heb gehad en bij 9 weken een termijn echo .. ging allemaal zo snel en vroeg. Nu moet ik letterlijk wachten tot de 20 weken echo voordat ik m’n kleine spruit weer kan zien 😢 en ik begrijp je helemaal die onrust , maar ik zou me niet teveel zorgen maken . Ik ken dames die geen een kwaaltje hebben gehad en prachtige gezonde kinderen op de wereld hebben gezet ♥️

4 jaar geleden

Ik herken dit ook. Ik ben vrijdag 13 weken en heb bijna geen last meer van kwaaltjes. Ik maak me soms wel is zorgen. Wel 2 goede echo's gehad, vorige week dinsdag termijn echo gehad en alles zag er goed uit.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Van 5 tot 11 weken alleen maar ziek geweest en overgegeven. Na 11 weken nergens meer last van. Nu 13 weken en zaterdag termijnecho

4 jaar geleden

Hoort zo hoor ;) geen zorgen maken. Google maar eens!

4 jaar geleden

Zou in de lijn van verwachting moeten liggen Dat je je beter voelt omdat de toename bHCG stopt/stabiel blijft nu, dat is waar je bij toename vaak beroerd van bent. Hoop dat je een beetje gerustgesteld bent. Vraag bij twijfel je VK

4 jaar geleden

Ik snap je zorgen heeeel goed! Ik heb het ook.. Ik ben ook 11 weken en mijn klachten zijn ook veeeel minder. Was erg beroerd tot een paar dagen terug. Mijn borsten groeien nog wel behoorlijk, dus zou denken dat het allemaal gewoon goed is? Haat/liefde verhouding met kwaaltjes 😅 Het is ook noooit goed

4 jaar geleden

Ik had dat ook sinds vorige week! En bij mijn termijn echo afgelopen maandag bleek ik ook al een week verder te zijn en was mijn mini al lekker aan het zwaaien en draaien. Het schijnt ook normaal te zijn vanaf ongeveer 11 weken dat klachten minder worden.

4 jaar geleden

Ik zit nu op 10+6 als t goed is (morgen termijnecho) en voel me vandaag ook opeens een stuk beter dan afgelopen dagen... Zit al vanaf week 6 aan de Emesafene 1x daags, heel soms 2x. Hopelijk hebben we de piek van hcg en misselijkheid bereikt en gaat het nu wat beter... Ben heel benieuwd morgen!

4 jaar geleden

Ik had toen ik 10 weken was heel veel last van misselijkheid en vermoeidheid. Elke dag overgeven en me beroerd voelen. Op de een of andere manier stopten mijn klachten na 11 weken helemaal. Inderdaad waren bij mij ook alleen de pijnlijke borsten er nog. Vrijdag ben ik 14 weken, maandag heb ik mijn kindje nog mogen zien bewegen en gisteren kreeg ik een goede nipt terug. Dus ben je van je klachten af, geniet er van! Er is geen reden om je zorgen te maken.

4 jaar geleden

Ik ben 13+3 en ook vanaf week 11/12 geen kwaaltjes meer. Energie is weer terug waar ik me voorheen flauw voelde worden als ik 2u niets at. Misselijkheid is ook weg. Heb met 11 weken een goede echo gehad

4 jaar geleden

Ik ben nu 11+1, ook al een week geen klachten meer, gister hele mooie echo gehad met een springend baby'tje 😂 geen zorgen hoor, is normaal, maar snap dat je heel graag wil zien hoe het gaat!

4 jaar geleden

Reactie op Juultje98

Ik ben vandaag 11 weken als het goed is, vanmiddag termijn echo. Ook helema ...
Heb mijn termijn echo gehad en een gezonde drukke baby gezien 🥺😍 heb het ook met de vk besproken en ze zei juist dat we geluk hebben en dat moe en gevoelige borsten toch echt zwangerschapskwalen zijn! Ik hoop dat ik jou hier ook meer mee gerust stel 💖

4 jaar geleden

Ik heb gister mijn termijn echo gehad met 10+1 en alles was goed met de baby! Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes dus niks om je druk over te maken 😊

5 maanden geleden

Reactie op Juultje98

Ik ben vandaag 11 weken als het goed is, vanmiddag termijn echo. Ook helema ...
Is alles goed gegaan?