50 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij is het net andersom. Ik had sterk het gevoel dat het een jongetje zou zijn, maar op de echo bleek het een meisje te zijn! Ik heb ook niet meegekeken, vanwege het reveal filmpje na de tijd. Ik vind beide echt super leuk, maar ik wacht ook op de 20 weken echo voor de zekerheid. Ik heb nog niets gekocht.

5 jaar geleden

Mij is ook paar weken geleden verteld dat ik een meisje krijg door middel van een geslachtbepalingsecho. Totdat ik later een bericht zag over de praktijk waar ik heen ben geweest dat de dame in kwestie 0 ervaring heeft en maar wat zegt. Nu toch een twijfel gevalletje Gelukkig volgende week de 20 weken echo om meer duidelijkheid te krijgen

5 jaar geleden

Reactie op bbti

Bij mij is het net andersom. Ik had sterk het gevoel dat het een jongetje z ...
Ik heb al twee boy’s waar ik super blij mee ben derde jongen is ook welkom als het maar gezond is maar iets houd me gewoon tegen om spullen te kopen voor jongens omdat ik met 20 weken ga horen dat het een meisje is

5 jaar geleden

Reactie op Ayay

Mij is ook paar weken geleden verteld dat ik een meisje krijg door middel v ...
Was het in nederland

5 jaar geleden

Reactie op sumeye

Ik heb al twee boy’s waar ik super blij mee ben derde jongen is ook welkom ...
Ik snap je! Ik heb hierom ook nog niets gekocht. Ik wil het eerst zeker weten voor ik aan het kamertje begin en spullen koop.

5 jaar geleden

Paar jaar terug was me zus zwanger, ze had al een zoon.. en bij de echo van 14 week zeiden ze dat ze weer een zoon kreeg, maar bij de 20 week, bleek het toch een meisje te zijn 🙈 het kan voorkomen.. maar ik denk dat ze nu de tijd wel goeie apparatuur en ervaringen hebben om te zeggen wat het is.

5 jaar geleden

Ik heb ook met 15 weken geslachtsbepaling gehad en ze dacht een jongen te zien.. Ze wist het niet zeker en de echo's waren ook heel onduidelijk baby lag op de buik.. Mijn verloskundige zag dus totaal geen piemeltje of balzakje dus ze zei al w8 de 20 weken echo maar even af.. Mijn echo zie je alleen maar streepjes.

5 jaar geleden

Reactie op Number4ontheway

Ik heb ook met 15 weken geslachtsbepaling gehad en ze dacht een jongen te z ...
Andere op deze forum zei dat dit geen jongen is..die heeft dit voor me getekend.. Dus is ben heel benieuwd eigenlijk.. Echt lastige echo's

5 jaar geleden

Andere op deze forum zei dat dit geen jongen is..die heeft dit voor me gete ...
Wat zie je op deze foto dan precies?

5 jaar geleden

Andere op deze forum zei dat dit geen jongen is..die heeft dit voor me gete ...
Dit wel een heel onduidelijk echo hmm🤔

5 jaar geleden

Reactie op sumeye

Was het in nederland
Ja nederland

5 jaar geleden

Bij ons konden ze het ook niet goed zien, toen inwendig en toen in overleg met een collega. Uiteindelijk een meisje. Als je niks ziet of het is niet duidelijk lijkt het mij ook eerder een meisje. Maar misschien een vage logica. Je kan ook een pretecho ergens nog laten maken?

5 jaar geleden

Ik heb ook mijn twijfels omdat ik het op dat moment niet wilde weten en de foto’s waarop het geslacht staat hebben we meegekregen in een envelop. Toen ik de foto’s uit de envelop haalde, zag ik er totaal NIETS in. Gelukkig heb ik maandag een echo en kan ik heb dubbel checken. Ik heb vaker gezien dat ze bijvoorbeeld een pijl naar het geslacht trekken en nu stond er alleen ‘jongen’. Ik was toen 15.6 weken. Misschien is het nog wennen omdat mijn gevoel meisjes was.

5 jaar geleden

Met 15 weken is het toch vaak nog lastig te zien. In het begin is er gewoon weinig verschil tussen jongen of meisje en een meisje kan dan ook een soort uitsteeksel hebben, heb ik gelezen. Om het zeker te weten moet je toch langer wachten tot de 20 weken echo!
Ik heb hetzelfde..dit is mijn echo..mijn gevoel zegt nog steeds dat ze er naast zitten

5 jaar geleden

Hoi met 15 weken heb ik een echo gehad. Daarop dacht de VK een meisje te zien maar moest de 20 wkn echo ook afwachten. Hier een foto van de echo. Is onderkant van de billen en benen. Denk ook dat het een meisje is want met 15 wkn zou je toch al iets van balzak en piemeltje moeten zien. Hier mijn echo foto. Wat denken jullie?

5 jaar geleden

Ik heb ook een raar gevoel bij de geslachtsbepalingsecho. Ze kon het telkens niet zien en op het eind ineens wel, terwijl de baby nog precies hetzelfde lag. Ook na wat onderzoek erachter gekomen dat ze niet juist gecertificeerd is. Dus nu maar wachten tot de 20 weken voor wat meer zekerheid. Ben benieuwd of een aantal hier dezelfde persoon aan huis hebben gehad. Hierbij trouwens de foto waarop het geslacht te zien zou moeten zijn. Ik kan er niks van maken, jullie wel?😂

5 jaar geleden

Hoi met 15 weken heb ik een echo gehad. Daarop dacht de VK een meisje te zi ...
Dit lijkt idd op een meisje 🤗

5 jaar geleden

Ik heb ook een raar gevoel bij de geslachtsbepalingsecho. Ze kon het telken ...
Sorry ik kan hier ook niks van maken 😭

5 jaar geleden

Sorry ik kan hier ook niks van maken 😭
Hahah nee he! Veel te onduidelijk