11 Reacties
4 jaar geleden
Wij doen het juist in de middag, vanaf 14.00. Zodat mijn beide kids in ieder geval nog een goede middagdut kunnen doen. Anders wordt het ongezellig denk ik hier, haha.
4 jaar geleden
Wij doen van 1509-1800 zodat ze hun middagslaapje wel kunnen doen. Het kan bij ons thuis nu niet anders had ik misschien familie om 1100 uur gedaan voor taartje en koffie en middag vrienden. Vrienden van mij deden het vaak ook om 1100 uur, vrijgezelle of kinderloze vrienden moeten daar Misschien aan wennen馃ぃ
4 jaar geleden
Wij vieren het van 11:00 tot 16:30 tussendoor kan ze gewoon een slaapje doen
4 jaar geleden
Hier plakken we er zeker wel een eindtijd aan. Heel leuk dat familie zo geniet, maar onze beide kids gaan er niet goed op, veel te druk. Dus van 10-12 zijn mensen welkom en anders evt van 15-17 馃槉 kunnen pa en ma daarna ook bijkomen 馃槀 en ach ja, het is maar net hoe moeilijk je het jezelf maakt met alles bedenk ik mij ook. Ik ga proberen niet teveel van mijzelf te verwachten 馃槉
4 jaar geleden
Hier is het heel normaal om 2 momenten te hebben - tussen een slaapje en na een slaapje 馃構 Daartussen is het gewoon rust voor de kleine en de ouders. Ook voor jezelf moet het een leuke dag zijn! Dus tijdstip in de ochtend en in de middag.
4 jaar geleden
Aah idee毛n genoeg hier! Wij gaan het ook lekker doen zoals wij willen en maken er gewoon een leuke dag voor ons zoontje van. En de mensen die de ochtend dus niet leuk vinden, komen maar niet 馃槀
4 jaar geleden
Ik wil de verjaardag ook graag in de ochtend vieren, maar hoe brengen jullie het kwa eindtijd.
Vanaf uurtje of 10:30, maar dan zo rond 2u is het wel weer mooi geweest en wil ik de kinders nog even in bed leggen, rust cre毛ren, borstvoeding geven etc. Alleen hoe breng je het een beetje leuk naar iedereen die je uitnodigt.
4 jaar geleden
Wij doen het 鈥榮 middags na het middagdutje. We doen ook eten erbij dus dat wil ik wat vroeger laten komen, rond 17 uur ofzo. Dan is iedereen tenminste op tijd klaar met eten. Ik ga haar dan gewoon rond 19 uur naar bed brengen. En dan hoop ik dat dat voor veel mensen ook een cue is om naar huis te gaan馃お Maar ik vind het ook helemaal niet gek om het 鈥榮 ochtends te doen. Het is tenslotte een baby verjaardag, dus mensen weten dat je gebonden bent aan slaapjes enz.