8 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben ook stevig en ben bij echo-nop geweest. Was prima te doen, konden het geslacht toen ook gewoon zien. Alleen was ons meisje toen al eigenwijs en wou niet alles laten zien, dus moest ik nog een keer terug om alsnog te kunnen kijken 😅

5 jaar geleden

En succes, maar vooral ook veel plezier morgen!

5 jaar geleden

Bij een stevig figuur moeten ze wat harder duwen op je buik als om de baby goed te kunnen zien. Bij de eerste zat ik ook bij hun. Ik had alleen geen klik met de echoscopiste van toen

5 jaar geleden

Oehh spannend! Ze kunnen echt wel genoeg zien denk ik. Ik zit ook bij EchoNop in Emmeloord, die van mij is pas 8 maart. Succes en ga ervan genieten!🥰

5 jaar geleden

Spannend, ik hem hem morgen ook bij echo-nop. Ik heb afgelopen donderdag nog een gewone controle echo gehad bij mijn huisarts en daar hoefde hij weinig druk te zetten om alles goed te kunnen zien. Maar ik ben dan ook niet echt fors. Ik denk dat het vooral belangrijk is om goed te ontspannen. Wonen jullie allemaal in de Nop? Misschien leuk om contact te houden, zodat we wanneer het hopelijk binnenkort weer mag tips uit kunnen wisselen over cursussen, zwangerschapszwemmen en dat soort dingen☺️

5 jaar geleden

Ik had em vorige week. Ze ging eerst alles goed bekijken, of er geen afwijkingen waren. Ik ben ook best wel stevig. De echoscopiste zei ook dat daarom de foto's is minder 'helder' zou kunnen zijn vanwege de buikwand. Maar ik vind zelf dat ik erg mooie foto's heb, waar je de baby goed op kunt zien. De echo van het geslacht deed ze in een envelop voor onze vrienden(die regelden de rookbommen. Vandaag de reveal gehad en we krijgen een jongentje💙we hebben al een dochter van 2,5j💗

5 jaar geleden

Reactie op MamaKim91

Ik had em vorige week. Ze ging eerst alles goed bekijken, of er geen afwijk ...
Ook bij echo-nop, was ik vergeten te zeggen

5 jaar geleden

Heb hem net gehad, alles zag er goed uit 😍💕✨!!