22 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben 25 zoontje 1,5 jaar Ik ben absoluut geen fan van uitgaan nooit geweest. Wij hadden ons huis eigen gekocht 3 jaar geleden en beide een vaste job dus financieel wel alles op orde. Wel zijn we nog wat aan het renoveren wat gemakkelijker was geweest voor ons zoontje maar ben er zeer tevreden mee hoe het nu is. Ik denk wel dat die vermoeidheid gewoon bij jonge kindjes hoort☺️ De combinatie dreumes 4dagen per week werken en verbouwingen doen is wel wat teveel voor ons. Maar wij gaan beide proberen een dagje minder te gaan werken mits de baas het oke vind

2 jaar geleden

Ik ben 26, zoontje van 1.5 en zwanger van de tweede. Leven is goed op orde. Goede relatie, eigen huis, vaste baan met goed salaris. Energie is ver te zoeken. Kan me niet voorstellen dat dit nog erger was geweest als ik in de 30 was, haha. Soms twijfel ik of ik niet wat later moeder had willen worden. Alles is toch net wat makkelijker zonder een kind om je heen. Echter laten we er nu alsnog niks om. In deze 1.5 jaar tijd bijv. drie keer met de kleine op vliegreis geweest. Wij zien het als voordeel dat we jong zijn. We hopen ook nog jong en fit te zijn wanneer de kids volwassen zijn 🤞🏻. Dat is je natuurlijk nooit gegeven, maar dan hopen we nog van alles samen te kunnen doen.