9 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook al een aantal weken dat hij snachts wakker wordt. En dan alleen maar tussen ons in wil slapen.
En vervolgens voor 6 uur weer wakker is.. 😑
Ik wilde me gaan verdiepen in z'n lampje dat kleur afgeeft. Bij rood moet je in bed blijven en bij groen mag je eruit.
Maar geen idee of het wat is hoor.
Collega van mijn man had er over dat ze dat hadden voor hun dochter. En dat werkte wel heel goed voor hun.
2 maanden geleden
Yes, hier ook... Dochter al een week of 2 standaard tussen half 2 en half 3 wakker en bij ons willen liggen. Is dan meteen weer vertrokken... Wel gewoon normale tijd wakker gelukkig, rond 7-7.15u. Ze gaat 's avonds tussen 19.30-20.00u naar bed en slaapt redelijk snel over het algemeen.
We geven er niet teveel aandacht aan, vind het wel prima zolang ze weer verder slaapt. Met de oudste ook gehad, ging met een paar weken weer over.
2 maanden geleden
Jup same here. Wel dutje smiddags of niet maakt geen bal uit. Spoken doet ze toch. Roept steeds dat ze bang is en wil in mijn bed etc etc. Vreselijke nachten hier ook sinds n week of 2. Heb nu ook n slaaptrainer besteld op hoop van zegen!
2 maanden geleden
Reactie op julymom
Hier vanmorgen 05:30 terwijl ze pas 20:00 sliep.. gaan jullie voorbereiden ...
Hier Cold turkey, altijd goed gegaan
2 maanden geleden
Lijkt een fase! Heeft hier ook week of 4 geduurd, slaaptrainee werd ook keihard genegeerd maar opeens is het gewoon weer 6.00 half 7 (ipv 5 uur half 6)
We leggen iets te eten voor haar klaar, want met een lege buik negeerde ze sowieso alle lampjes en middagdut lijkt alleen maar goed te doen ipv slecht, en iets later naar bed (fit had eerst allemaal 0 effect)