1 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb drie kinderen. 4 jaar (juli 2021) bijna 3 (28 oktober 2022) en bijna 1 jaar (25 oktober 2024 ) Ik was dan ingepland zwanger van nr 3. Dus niet bewust voor gekozen, maar wel het mooiste wat me is overkomen 💙💙💙 Ja het druk.. Maar het kan ook druk zijn met 2 kinderen.. Maar meer druk ivm met dat mijn man en ik beide onregelmatige diensten hebben. En waardoor we er meestal altijd alleen voor staan.. zodat we weinig oppas nodig hebben. En de oudste heeft nu ook school, tussen de middag weer ophalen voor een broodje en weer terug brengen, later in de middag weer ophalen.. zwemles, voetbal en de hele optocht moet mee.. soms ik dat wel een uitdaging. 😅 Maar van 2 naar 3 kinderen is niet moeilijker.. het is alleen soms gewoon een hele planning van te voren.. En je moet wel kunnen loslaten van schema's want dan werkt niet met 3 kinderen.. want het gaat nooit zoals je zou willen dat het gaat 🤭🤣 En wat betreft autos is het wel weer een ding.. want er passen in de meeste autos geen 3 stoelen op de achterbank in de isofix.. Grotere auto is dan ook wel wenselijk. Verder is het een en al gezelligheid. Lekker druk. Maar heb dan ook 3 jongens.. misschien speelt het mee .maar ze hebben veel liefde naar elkaar.. en wij genieten enorm van hun 💙