16 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op V87
We willen waarschijnlijk een keukentje en zo'n drumstel van VTech gaan best ...
Dat drumstel is zeker leuk! Vond mijn zoon laatst echt fantastisch toen we bij mijn vriendin op bezoek waren. Ze wilde het drumstel met mij mee geven naar huis omdat ze de geluiden wel zat was 馃檲 ik heb er voor bedankt en gezegd dat we wel vaker langskomen om te spelen 馃お maar als je zelf niet snel gek wordt van geluidjes dan is het een aanrader!
2 jaar geleden
Ik heb al een ( nog niet definitief ) lijstje
- nijntje verstoppertje
- koffertje met gereedschap
- blokken
- houten snijfruit
- auto transporteur van little tike
- Wasco en kleurpotloden
- mijn eerste woordjes boek
2 jaar geleden
Duplo
Muziekinstrumenten
Rolwip
Pinda krijtjes (geven niet af)
Kleurboeken
Trein
Poppenbed
Mega bloks
Wat ze al heeft maar misschien wel leuk is als tips:
Loopfiets
Loopauto
Ballenbak
Bouwblokken
Zaklamp met muziek en lichtjes
Loopkar
Leesboekjes
Vingerverf
Genoeg bestek setjes
Pyjama鈥檚
Sloffen voor de winter
Tasje met speelgoed fruit
Ze is ook gek op speelgoed waarbij ze bijv iets moet doen. Zo heeft ze een octopus en om de staarten moet je dan ringetjes schuiven. Is ze helemaal weg van en goed voor der motoriek.
2 jaar geleden
Wij geven ons zoontje met Sinterklaas een kinder kerststal zodat we die een paar dagen na Sinterklaas bij de kerstboom kunnen zetten. Voor mij hoort onder de boom een kerststal maar de stal die we hebben is niet geschikt voor een kruipende dreumes. Zit nog wel te twijfelen welke, zag er van Nijntje, van little Dutch, en eentje van Fisher Price. Vind ze allemaal zo leuk!
2 jaar geleden
Reactie op tango
Bij de action is nu een leuke aanbieding met keuken spulletjes!! 馃ぉ
Wij hebben het keukentje en de spulletjes en waauw, het is niet alleen prachtig speelgoed, onze jongen speelt er super graag mee!