16 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg haha en als ik idee毛n heb zal ik ze ook delen 馃槄 voor nu vond ik het ook best moeilijk iets te verzinnen

2 jaar geleden

Smartmax is super leuk!! Soort magneet speelgoed. Zoek maar eens op :)

2 jaar geleden

We willen waarschijnlijk een keukentje en zo'n drumstel van VTech gaan bestellen. We denken ook nog aan muziekinstrumenten van Hape baby Einstein. Benieuwd naar meer leuke idee毛n.

2 jaar geleden

Reactie op V87

We willen waarschijnlijk een keukentje en zo'n drumstel van VTech gaan best ...
Dat drumstel is zeker leuk! Vond mijn zoon laatst echt fantastisch toen we bij mijn vriendin op bezoek waren. Ze wilde het drumstel met mij mee geven naar huis omdat ze de geluiden wel zat was 馃檲 ik heb er voor bedankt en gezegd dat we wel vaker langskomen om te spelen 馃お maar als je zelf niet snel gek wordt van geluidjes dan is het een aanrader!

2 jaar geleden

Leuke ideeen allemaal! Ik wil mijn zoon graag Duplo en een potje gaan geven voor Sint/kerst. En een slee en een winter of ski pakje.

2 jaar geleden

Reactie op V87

We willen waarschijnlijk een keukentje en zo'n drumstel van VTech gaan best ...
Dat drumstel heeft m'n dochter voor de verjaardag gekregen. Hij is echt wel leuk! Ze snapt ook al dat ze met die stokjes moet slaan. Ik vond m ook heel leuk voor haar.

2 jaar geleden

Hier krijgt ze: Vingerverf Knutselschort Stempels En ook nog wat praktische dingen. Pyjama, drinkbeker

2 jaar geleden

Keukentje van Ikea en voor de rest weet ik het nog niet..

2 jaar geleden

Ik wil een leertoren kopen voor ons zoontje. En dan nog wat kleins wat hij zelf kan uitpakken en mee spelen, weet nog niet wat..

2 jaar geleden

Ik heb al een ( nog niet definitief ) lijstje - nijntje verstoppertje - koffertje met gereedschap - blokken - houten snijfruit - auto transporteur van little tike - Wasco en kleurpotloden - mijn eerste woordjes boek

2 jaar geleden

Duplo Muziekinstrumenten Rolwip Pinda krijtjes (geven niet af) Kleurboeken Trein Poppenbed Mega bloks Wat ze al heeft maar misschien wel leuk is als tips: Loopfiets Loopauto Ballenbak Bouwblokken Zaklamp met muziek en lichtjes Loopkar Leesboekjes Vingerverf Genoeg bestek setjes Pyjama鈥檚 Sloffen voor de winter Tasje met speelgoed fruit Ze is ook gek op speelgoed waarbij ze bijv iets moet doen. Zo heeft ze een octopus en om de staarten moet je dan ringetjes schuiven. Is ze helemaal weg van en goed voor der motoriek.

2 jaar geleden

Wij geven ons zoontje met Sinterklaas een kinder kerststal zodat we die een paar dagen na Sinterklaas bij de kerstboom kunnen zetten. Voor mij hoort onder de boom een kerststal maar de stal die we hebben is niet geschikt voor een kruipende dreumes. Zit nog wel te twijfelen welke, zag er van Nijntje, van little Dutch, en eentje van Fisher Price. Vind ze allemaal zo leuk!

2 jaar geleden

Onze kleine meid krijgt een speelgoedkeukentje met allerlei accesoires om lekker te kokerellen. Verder zal ze tussendoor vast nog genoeg speelgoed krijgen. Maar het grote kado is de speelkeuken.

2 jaar geleden

Reactie op HexaBella

Onze kleine meid krijgt een speelgoedkeukentje met allerlei accesoires om l ...
Jaa leuk dat krijgt ze ook van mijn ouders

2 jaar geleden

Reactie op HexaBella

Onze kleine meid krijgt een speelgoedkeukentje met allerlei accesoires om l ...
Bij de action is nu een leuke aanbieding met keuken spulletjes!! 馃ぉ

2 jaar geleden

Reactie op tango

Bij de action is nu een leuke aanbieding met keuken spulletjes!! 馃ぉ
Wij hebben het keukentje en de spulletjes en waauw, het is niet alleen prachtig speelgoed, onze jongen speelt er super graag mee!