17 Reacties

5 jaar geleden

Ja hier nog eentje! Ik moest deze week ongesteld worden en ik kreeg wel wat krampen maar er kwam niks vanmorgen tog maar een test gedaan bleek ik al 5+3 zwanger te zijn.. Dit soort krampen heb ik nu ong 5 dagen

5 jaar geleden

Ik heb dat ook.. elke dag hopen dat het geen menstruatie is.

5 jaar geleden

Ik ook! Ben 6.2 en voel me iedere dag alsof ik ongesteld ben met die krampen.. hopelijk gaat dat nog over 😅

5 jaar geleden

Ja hier nog 1 ben 6.5 weken zwanger. T zijn lichte krampjes dus zolang het niet erger word hou ik er vertrouwen in

5 jaar geleden

Ik ben morgen 6 weken en heb ook al een poosje ongesteldheid buikpijn. Gisteren en vandaag wel iets heftiger. Schijnt erbij te horen! Groei van baarmoeder? Xx

5 jaar geleden

Een kruik doet wonderen. Ik heb de hele dag een lekkere warme kruik op m’n buik liggen!

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 6 weken en heb al sinds dag dat ik normaal ongesteld moest worden menstruatieachtige buikpijn. Denk dat dat door het groeien van de baarmoeder is.

5 jaar geleden

Ik heb het ook, ook met wat lage onderrugpijn. Doet erg denken aan menstruatie pijn 5+2

5 jaar geleden

Ik heb het ook! Ik ben nu 4+4 en heb al een zoontje van 4. Ik kon me niet herinneren van mijn vorige zwangerschap dat ik hier last van had, maargoed iedere zwangerschap kan anders verlopen 😊

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ik vroeg me ook al af of dat ‘normaal’ was....5+1. Verder geen zwangerschaps klachten.

5 jaar geleden

Dat had ik ook heel erg! Maar is vanzelf weggegaan.

5 jaar geleden

5+5 hier en ik ook last van hete Zeurende buikpijn en onderrug pijn. Voorderest niet echt veel symptomen. Morgen een echo en hoop op een gezond kindje en dat krampen normaal zijn voor mij.

5 jaar geleden

Vandaag 6+2 heb al sinds dat ik weet dat ik zwanger ben licht krampen, de ene dag meer last dan de andere dag. Had het aan mijn verloskundige gevraagd, dit hoort er gewoon bij en is eigelijk wel goed. De baarmoeder is zich al aan het aanpassen.

5 jaar geleden

Gisteren zou ik zo kunnen vergeten dat ik zwanger ben, vandaag al de halve dag inderdaad menstruatieachtige buikpijn - best wel veel. Ook maar aan de kruik en ervan uitgaan dat het er gewoon bij hoort.

5 jaar geleden

Reactie op Adewit

Ja hier nog 1 ben 6.5 weken zwanger. T zijn lichte krampjes dus zolang het ...
Ja bij mij is ook licht maar dacht kijken of er meer mensen zijn dan hoef ik me geen zorgen te maken

5 jaar geleden

ik ben morgen 6weken en sinds gisteren voel ik me wat ongemakkelijk/misselijk, niet echt krampen, meer een brok in men buik. hopelijk hoort dit er gewoon bij..

5 jaar geleden

Ik ben 6+ 1 en ik heb dat ook hoort erbij