Ja hier nog eentje! Ik moest deze week ongesteld worden en ik kreeg wel wat krampen maar er kwam niks vanmorgen tog maar een test gedaan bleek ik al 5+3 zwanger te zijn.. Dit soort krampen heb ik nu ong 5 dagen
Ik ben morgen 6 weken en heb ook al een poosje ongesteldheid buikpijn. Gisteren en vandaag wel iets heftiger. Schijnt erbij te horen! Groei van baarmoeder? Xx
Ik ben vandaag 6 weken en heb al sinds dag dat ik normaal ongesteld moest worden menstruatieachtige buikpijn. Denk dat dat door het groeien van de baarmoeder is.
Ik heb het ook! Ik ben nu 4+4 en heb al een zoontje van 4. Ik kon me niet herinneren van mijn vorige zwangerschap dat ik hier last van had, maargoed iedere zwangerschap kan anders verlopen 😊
5+5 hier en ik ook last van hete Zeurende buikpijn en onderrug pijn. Voorderest niet echt veel symptomen. Morgen een echo en hoop op een gezond kindje en dat krampen normaal zijn voor mij.
Vandaag 6+2 heb al sinds dat ik weet dat ik zwanger ben licht krampen, de ene dag meer last dan de andere dag. Had het aan mijn verloskundige gevraagd, dit hoort er gewoon bij en is eigelijk wel goed. De baarmoeder is zich al aan het aanpassen.
Gisteren zou ik zo kunnen vergeten dat ik zwanger ben, vandaag al de halve dag inderdaad menstruatieachtige buikpijn - best wel veel. Ook maar aan de kruik en ervan uitgaan dat het er gewoon bij hoort.
ik ben morgen 6weken en sinds gisteren voel ik me wat ongemakkelijk/misselijk, niet echt krampen, meer een brok in men buik. hopelijk hoort dit er gewoon bij..