18 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij 1,75 cm! Vandaag echo gehad volgens echo 8+1, volgens mijn berekening 7+7 :)

5 jaar geleden

7+6 bedoel ik :p

5 jaar geleden

hartje zien kloppen? 馃槉

5 jaar geleden

Ik dacht 7+3 te zijn gisteren. Kindje was op de echo 1,5cm groot. Op basis daarvan werd ik een beetje vooruit gezet en 7+6 geschat

5 jaar geleden

8 weken en 1 dag was hier gemeten 1.63 cm

5 jaar geleden

Mij werd altijd verteld dat alle baby鈥檚 de eerste 12 weken gelijk groeien dan heb je nog geen kleine en grote baby鈥檚 weet iemand dit? Ik heb as donderdag mijn eerste echo ik ben dan 7+5

5 jaar geleden

Mijn verloskundige zegt dat alle vruchtjes in de eerste 12 weken exact hetzelfde groeien. Als jouw vruchtje groter is dan zou je ook langer zwanger moeten zijn.

5 jaar geleden

Reactie op wappie

Mij werd altijd verteld dat alle baby鈥檚 de eerste 12 weken gelijk groeien d ...
Ja dat zegt mijn vk ook 鈽猴笍馃憤馃徏

5 jaar geleden

Ik was gemeten op precies 8 weken. En mijn vruchtje was 1.67 cm Nu konden ze het nog niet precies zeggen. Dus over 2 weken terug

5 jaar geleden

8+2 1,73 cm

5 jaar geleden

Reactie op HappyMum

Mijn verloskundige zegt dat alle vruchtjes in de eerste 12 weken exact hetz ...
Hei daar heb ik nog nooit van gehoord had de echo van me schoonzus ook gezien op zelfde weken die had een hele andere maat. Ik zit op 8+3 op de echo. Ik ga het eens mijn verloskundige vragen want zie ook hier op topics andere mm ben wel benieuwd

5 jaar geleden

hartje zien kloppen? 馃槉
Ja gelukkig wel was doods bang door bijna geen symptomen meer

5 jaar geleden

Ze kunnen het precies zeggen rond de 11 weken. Elke mm kan zo maar 茅茅n dag langer of korter zijn.

5 jaar geleden

Bij mij op 7.3 1,3cm en bij 8.1 1,7cm. Berekening klopte met dagen tussen de echo鈥檚 ook precies

5 jaar geleden

Was het inwendig of uitwendig?

5 jaar geleden

Moest je alleen gaan?

5 jaar geleden

Ik ook 4 dagen vooruit gezet! Was op 6+2 0,89 cm en nu op 7+5 (gezet naar 8+2) 1,92 cm 馃グ

5 jaar geleden

Verander je dat meteen je uitgerekende datum ?