37 Reacties
5 jaar geleden
Even om je minder gênant te laten voelen (wat totaal niet nodig is!) ik heb er ook last van. Alleen dan inwendig. Zo irritant en pijnlijk. Vanochtend eindelijk het effect van het vele water drinken ervaren! En dat helpt echt bij me om de aambei niet iedere keer geïrriteerd laten raken door harde ontlasting oid... gaat meestal vanzelf over!
5 jaar geleden
Ik kreeg na de eerste bevalling een tip van de kraamzorg: neusspray, wel met xylometazoline (niet alleen zoutoplossing)
5 jaar geleden
Nooit gehad maar mijn kraamzorg zei dat je neusspray erop moet spuiten(niet zoutoplossing). Niet zoals een vriendin dacht dat flacon in je Anus duwen en dan spuiten maar op de aambei 😂 leek mij vrij logisch maar ik vermeld het nu toch maar even sinds haar opmerking
5 jaar geleden
Nooit gehad maar mijn kraamzorg zei dat je neusspray erop moet spuiten(niet ...
🤣🤣🤣
5 jaar geleden
Reactie op MomOfAlmost3 🤰🏻
Ik kreeg na de eerste bevalling een tip van de kraamzorg: neusspray, wel me ...
Huh?! Op de aambei?? 😅
neusspray met xylometazoline mag iig niet tijden de zwangerschap gebruikt worden (of iig niet langer dan 1 week).
5 jaar geleden
Huh?! Op de aambei?? 😅
neusspray met xylometazoline mag iig niet tijden d ...
Oh dat weet ik niet eigenijk... Ik kreeg het als tip van haar mocht ik het krijgen maar het fijne weet ik er eerlijk gezegd niet van 😅 ik was toen natuurlijk niet meer zwanger
5 jaar geleden
Voor pijn aan je aambei Kun je best honingzalf medihoney kopen bij de dierenwinkel ( kan ook bij de apotheek maar dan heb je recept nodig en krijg je hetzelfde voor veel meer geld haha). Werkt enorm goed en raadde mn bekkenbodem fysio mij aan, ook bij wondjes
Voor soepele ontlasting zou ik magnesium teva bij de apotheek halen. Is vrij verkrijgbaar en helpt je ontlasting wat zachter te houden. Mag gebruikt worden in je zwangerschap.
Succes hoor, pijn aan die plekken wil je niet en al helemaal niet vlak voor je bevalling dus gauw een oplossing zoeken :-)
5 jaar geleden
Bij mij helpt veel vezels eten. Bonen, linzen en kikkererwten door t eten doen. En gedroogde pruimen en perziken als tussendoortje. Sterkte!