12 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe er een klodder sudocreme op voor ik het inbreng

4 jaar geleden

Ik gebruik meestal een beetje vaseline om het in te brengen, of ik maak het een beetje nat met water

4 jaar geleden

Reactie op SorayaF

Ik doe er een klodder sudocreme op voor ik het inbreng
Zodat het beter glijd dan ?

4 jaar geleden

Hoe oud is je kindje en welke gebruik je? 500 is bijv wel te groot Ik vind zelf de huismerk Etos 240 mg het fijnste werken voor de kindjes, als ze voldoende wegen. die van bijv AH huismerk zitten in aluminiumfolie geperst en daar zitten scherpe zij randjes aan. Mocht de punt te scherp zijn kun je evt beetje vaseline op het topje smeren. Sterkte hoor

4 jaar geleden

Reactie op COOLMOM97

Zodat het beter glijd dan ?
Zeker!

4 jaar geleden

Op mijn werk altijd geleerd op even het puntje eraf te wrijven die is super gemeen!

4 jaar geleden

ALTIJD een beetje vaseline er aan doen, zodat het er makkelijk in glijd, zonder doet natuurlijk hartstikke zeer. Zelf al een een zetpil gehad zonder vaseline. Dat doet mega pijn. Zou geen sudo doen. Lijkt me niet oke omdat binnen in te krijgen.

4 jaar geleden

Beetje olie doe ik. Maar helpt hier niks. Mijn zoontje vindt het vreselijk! Ben overgestapt op drankje paracetamol (dat bestaat ook)

4 jaar geleden

Water of vaseline op het puntje doen om het gladder te maken en absoluut geen sudo wat Manu26 ook al zegt. Dat is niet voor inwendig!

4 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Water of vaseline op het puntje doen om het gladder te maken en absoluut ge ...
Oh wat goed dat jullie dit benoemen, ik doe namelijk altijd sudo op de thermometer 馃え

4 jaar geleden

Wij dompelen hem altijd even onder in een glas water en ik breng hem zsm in, dus zonder twijfel (mijn man doet t te voorzichtig waardoor het geklungel wordt en dan is het een drama).