10 Reacties
2 jaar geleden
He wat vervelend! Mijn zoontje heeft na zijn vaccinatie ook altijd koorts en dan ook aanhoudend en langer dan de 3 dagen dat het mag. Laatst ook naar de huisarts geweest daarvoor, hellaas kreeg ik hetzelfde te horen, dat het lichaam het zelf moet oplossen. Dat maakt ons ongeruste gevoel er natuurlijk niet minder op, maar eenmaal de koorts hier verdween was hij ook weer helemaal terug. Ik hoop dat dat bij jou ook snel het geval is 😊
2 jaar geleden
Mijn zoontje van toen 2 had echt wekenlang koorts.. ik weet dat koorts een werking is van het lichaam dus maakte mezelf geen zorgen er zitten gewoon virussen te werken & I let it go.
Ik geef nooit zetpillen of ga naar de huisarts mits hij natuurlijk echt iets mankeerde.
2 jaar geleden
Reactie op tango
Ik ben op een gegeven moment zijn vitamine D druppels gaan ophogen van 5 dr ...
Ik wil je niet bekritiseren of een aanval oid openen, maar teveel vitamine d op een langere termijn kan wel schadelijk zijn, ik zou daar wel echt mee oppassen.
2 jaar geleden
Oh hier precies hetzelfde! Mijn dochtertje ook eerst een volle week buikgriep gehad. Week later de vaccinatie en daarna 9 dagen koorts van over de 39 graden. Snotteren, hoesten en idd koude handjes en voetjes. 3x bij de dokter geweest ook omdat de dokter haar in de gaten wilde houden. Nu kunnen we eindelijk weer zeggen dat ze wat beter is. De dokter gaf hetzelfde aan bij jou als bij mij.
2 jaar geleden
Ik ben vandaag met dezelfde klachten naar de HAP geweest. Aanhoudende koorts en snotverkouden. Oortjes bleken licht geïrriteerd en keel was opgezet, dus wij hebben een kuurtje meegekregen.