Hé allemaal,
Gewoon even mijn ei kwijt…In de week van 14 oktober heeft onze dochter (15 maanden) corona gehad. Toen ze beter was, was ze weer fit.
29 oktober kreeg ze weer een dag koorts en werd ze snot verkouden. Die verkoudheid is tot op heden niet over. Ook nog kiezen gekregen intussen. Op 4 november heeft ze de BMR/Men vaccinatie gehad. Sinds afgelopen zondag heeft ze weer koorts en hoest ze veel. Ze start iedere dag zonder koorts, maar in de loop van de dag krijgt ze weer koorts. Ze heeft vaak ook ijskoude voeten en handen. Ze is gelukkig wel alert en actief. Maar nog steeds veel snot en hoesten.
Gisteren toch maar naar huisarts geweest. Heeft longen geluisterd maar die waren schoon. Hij denkt dat het de combi is van fikse bovenste luchtweginfectie en dan ook nog vaccinatie waar lichaam op reageert. Oortjes waren niet echt ontstoken, maar ook niet helder, dus ook dat kan meespelen…Er is niks wat we kunnen doen, lijf moet het zelf opknappen…
Sorry voor het lange verhaal…moest het even kwijt…Ik maak me gewoon zorgen dat die koorts zo lang duurt…ik probeer maar te vertrouwen op de huisarts, maar vind het wel lastig. Hebben meer kindjes wel eens zo lang koorts gehad?