21 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de Medela Freestyle Flex, maar ik vind mijn Philips avent handkolf (van €35) eigenlijk veel fijner... 😅🙈

4 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/mifor-elektrische-dubbele-borstkolf-blauw-drinkspeen-set-van-2/9300000020941928/?s2a=#productTitle Geen geld en ik geef al maanden BV aan mijn tweeling hiermee. Ik moet ALLES afkolven en dan met de fles geven ivm dysmatuur babys. Dus word vollop gebruikt. Ik heb een kolfBH van mandela erbij gekocht zodat ik mijn handen vrij heb tijdens het kolven.. die BH is duurder dan de kolf maar echt een geweldige investering

4 jaar geleden

Ik heb youha the ins, die kan je in je bh stoppen. Er is een heel topic over als je er meer over wil lezen, maar ik ben er heel tevreden over!

4 jaar geleden

Ik heb zelf de Philips avent elektrische borstkolf, binnen 5 minuten kolf ik zo 100 cc. Zoveel keer sneller als de borst geven en je voelt er niks van. Zuigkracht is top!

4 jaar geleden

Ik heb de Lansinoh elektrische kolf gekocht. Heel blij mee😊

4 jaar geleden

Ik heb Philips avent dubbele borstkolf en die werkt goed!

4 jaar geleden

Ik gebruik de medela swing maxi (dubbel elektrisch) ik ben er erg tevreden over!

4 jaar geleden

Ik heb de nurse it kolf! 40 euro en doet t fantastisch. Kolf ook alles af. Ben wel inmiddels aan het afbouwen, heel tevreden, kolf mn borsten leeg in ongeveer 10 minuten..

4 jaar geleden

Ik heb er 3 getest bij de lactatiekundige en de fijnste gekocht.. heel fijn dat dat mogelijk was!

4 jaar geleden

Hier philips avent,zeker een aanrader

4 jaar geleden

Ik heb deze ook gekocht.. echter net bij de eerste x uitkoken is er een flesje op de gaspit gevallen en zit dus een gat in weet jij waar je deze flesjes extra kunt kopen ?

4 jaar geleden

Ik heb de Medela Freestyle Flex en ben er super blij mee!

4 jaar geleden

Hi ik verkoop een philips avent elektrische borstkolf , 2 aangeschaft maar gebruik er echt maar 1. Ongeopend in de doos, laat maar even weten of je interesse zou hebben. Is een heel fijn apparaat, makkelijk in elkaar te zetten en uit elkaar om schoon te maken. Zit ook een flesje bij.

4 jaar geleden

Reactie op kyvs

Hi ik verkoop een philips avent elektrische borstkolf , 2 aangeschaft maar ...
Ik ga voor een nieuwe aangezien ik dat kan declareren bij de verzekering maar bedankt voor je aanbod.

4 jaar geleden

Ik heb de medela freestyle en die werkt perfect!

4 jaar geleden

Reactie op Frilo

Ik ga voor een nieuwe aangezien ik dat kan declareren bij de verzekering ma ...
Hey! Mag ik vragen hoe je verzekerd bent? Ik heb de aanvullende Gezin bij CZ maar zie nergens dat ik een kolf kan declareren?

4 jaar geleden

Hey! Mag ik vragen hoe je verzekerd bent? Ik heb de aanvullende Gezin bij C ...
Bij CZ kan je niet declareren. Mijn kraamhulp dacht van wel. Dus ik heb gebeld maar wordt niet vergoed.

4 jaar geleden

Hey! Mag ik vragen hoe je verzekerd bent? Ik heb de aanvullende Gezin bij C ...
Via zilveren kruis 3 sterren aanvullend. Kan tot 75 declareren.