14 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Manu26
Gewoon lekker laten. Als ze er blij mee is. Wil je dit toch niet afpakken ...
Vind t lastig vind het zonde van dr gebitje als het erdoor verpest word …
Andere kant ze heeft hem alleen in bed ..
één jaar geleden
Reactie op Kiwi-aardbei-smoothie
Vind t lastig vind het zonde van dr gebitje als het erdoor verpest word …
A ...
Dat valt echt wel mee. Heb je een Orthodontisch of dental speentje?
En als ze hem alleen in bed gebruikt, zie ik het probleem niet..
Laat dr nog lekker even van genieten.
Maar goed doe vooral wat voor jou goed voelt
één jaar geleden
Reactie op Manu26
Dat valt echt wel mee. Heb je een Orthodontisch of dental speentje?
En al ...
Gewoon van Philips zo’n air ding normaal geen bibs ofzo haha
één jaar geleden
Onze dochter is vd zomer 2 geworden en we zijn na de zomervakantie gestopr met de speen overdag. Ze kreeg 'm nog geregeld als we op pad gingen of bij spannende/onbekende situaties. Ook als ze erg moe was eind vd middag waren we snel geneigd toe te geven aan de speen als ze erom vroeg.
Eigenlijk ging het makkelijker dan gedacht, paar x heeft ze er nog om gevraagd, maar erna nam ze genoegen met troosten, knuffelen of afleiden met spelen.
Nu krijgt ze 'm alleen nog met slapen, zowel 's middags .et dutje als 's nachts. Dat laten we voorlopig ook zo, komt vanzelf wel.
één jaar geleden
Ik zou cold turkey stoppen. Mijn moeder is gastouder en heb nu een aantal kindjes gezien die tot ongeveer 3,5 een speentje heden en daardoor vooruitstaande tanden + hele slechte spraak. Dus ik zou echt zsm proberen om het speentje bijv samen op te sturen naar iemand die het nu mag gebruiken of dat speentje op vakantie gaat of zo?
één jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Onze dochter is vd zomer 2 geworden en we zijn na de zomervakantie gestopr ...
Ja hier sowieso alleen met slapen hoor , maar lastig dit
één jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Ik zou cold turkey stoppen. Mijn moeder is gastouder en heb nu een aantal k ...
Ja ik twijfel er erg over , omdat dr zusje van 4 maanden er ook een heeft en ze er erg aan gehecht is , zodra ze naar bed gaat meteen die spenen zoeken
één jaar geleden
Ja ik twijfel er erg over , omdat dr zusje van 4 maanden er ook een heeft e ...
Snap ik. Ik herken dat ook van mijn dochter. Geeft toch een stukje geborgenheid of zo denk ik. Iets van een andere knuffel kopen ipv die speen? Ik weet anders ook niet zo goed hoe je het gentle kunt doen. Hier hadden we het voordeel dat dochtertje gespuugd en de speen zo vies was dat ze hem niet meer wilde.
één jaar geleden
Ik ben ook cold turkey gestopt. Ik was hoogzwanger, wilde mn zoontje op bed doen en zag toen dat er geen tutjes in bed lagen. Maar weinig zin om trap te lopen 😂 dus ik dacht ik leg hem erin en als hij echt protest levert vraag ik papa wel of hij even tutje brengt.. maar hij was eigenlijk zo in slaap 😂 en toen maar gewoon helemaal gestopt 😊 eigenlijk zonder moeite terwijl ik er echt tegenop zag!
één jaar geleden
Reactie op ambeeerrrr92
Ik ben ook cold turkey gestopt. Ik was hoogzwanger, wilde mn zoontje op bed ...
O dat is fijn!!!
Maar geloof niet dat dat hier op gaat , als er al 1 tussen de bedrand en de muur ligt weet ze exact welke ze mist 😅
één jaar geleden
O dat is fijn!!!
Maar geloof niet dat dat hier op gaat , als er al 1 tussen ...
Ik had het ook echt niet verwacht want hij was zo gehecht aan zijn tut. Zn broertje is even later geboren, maar snapte meteen dat het tutje van de baby was en heeft die ook nooit ingedaan. Brengt die altijd naar zn broertje 😊