22 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb even geen trek, of je verteld het 1 iemand en die schenkt je steeds alcohol vrije wijn bij.

5 jaar geleden

Ik heb bij de ekoplaza best lekkere alcoholvrije wijn gevonden. Je kunt dan de wijn inschenken in de keuken? Lijkt net echt😆

5 jaar geleden

Als het bij je jou thuis is, kun je spelletjes spelen. Een fles wijn leeg gieten en vullen met dubbel fris bijv. Zelf ben ik een bier liefhebber, ik heb van tevoren, flesjes gevuld met water, ranja & frisdrank, zo lijkt het dat je gezellig een biertje meedrinkt.

5 jaar geleden

Ik heb in november met mijn verjaardag een fles alcoholvrije wijn gehaald. Die dronk ik, en niemand had het door. De kleur van het drankje, in een wijnglas. Prima haha!

5 jaar geleden

Reactie op Evy2020

Ik heb bij de ekoplaza best lekkere alcoholvrije wijn gevonden. Je kunt dan ...
Jep doe ik ook. Albert heijn heeft ook redelijk oké alcoholvrije van viverty, die is er in alle kleuren en zelfs in bubbels, ben je voor oud en nieuw ook klaar ;-)

5 jaar geleden

ik ga het vertellen op kerstavond. Dit jaar liggen de mooiste cadeaus niet alleen onder de kerstboom. ♡♡ ik ben dan 10 weken, volgens telling huisarts 12 weken. als het mis gaat wil ik het toch ook delen..

5 jaar geleden

In 2017 heb ik dit probleem ook met kerst gehad, toen was ik iets minder ver dan nu. Ik had toen alcoholvrije wijn overgegoten in een lege fles wijn (van eentje met alcohol), mijn nichtje heeft er nietsvermoedend ook een glaasje van gedronken en had niets door 🤣

5 jaar geleden

Als ik normaal gesproken geen zin had in een glaasje wijn en ik nee zei zeiden vrienden altijd ben je zwanger of zo en ik gaf altijd als antwoord nee ik krijg er maagzuur van ( is geen leugen maar gebruikte het vaak als leugen haha)

5 jaar geleden

Een nicht van mij zei dat ze nog wat katerde van de dag er voor

5 jaar geleden

Antibiotica

5 jaar geleden

Je kan kersensap of roden druivensap (rode wijn) of appelsap (witte wijn) in de keuken verstoppen en daar je glas stiekem vullen.. zo lijkt het alsof je meedrinkt

5 jaar geleden

Antibiotica

5 jaar geleden

Ja zeg dat je een blaasontsteking hebt en daarvoor antibiotica krijgt. Ook gelijk een excuus als je veel moet plassen. Of schenk voor je zelf alcohol vrij in. Ik had dat pas gedaan en dan van faber de mousserende rose is echt heerlijk! Wel goed opletten want sommige alcoholvrij is geen 0,0

5 jaar geleden

Ik heb gewoon jillzz 0,0 gehaald ziet niemand verder gewoon logo na je toe of uitschenken in een glas is ook nog is lekker dus dat scheelt ik moet het ook zo doen

5 jaar geleden

Jaaa ik gebruikte de rosé bubbels van Gall! https://www.gall.nl/mousserende-wijn/?prefn1=alcoholPercentage&prefv1=Alcoholvrij Zo lang ze de fles niet goed bekijken, hebben ze niets door. Je zou hooguit denken dat het een 'goedkoper' flesje is ipv een dure wijn.

5 jaar geleden

Je kan ook in een lege fles droge witte wijn ice tea green doen en beetje water erbij dat die wat lichter wordt. Let er alleen op dat je niet te snel drinkt

5 jaar geleden

Ik heb voor mezelf alcoholvrije wijn gehaald, en deze in een fles overgegoten van een normale wijnfles 😊 Als ik dan naar vrienden ging, nam ik deze mee en vertelde als smoes dat de fles al open stond omdat ik gister al een wijntje had gedronken. Gelukkig ga ik het met kerst vertellen, en dus geen smoesjes meer! Ben dan 9+4

5 jaar geleden

Ik moet de smoes al tijden gebruiken. Nu kent de familie mij als gezondheids freak, dus nu had ik opgemerkt dat ik meer last van mijn gewrichten kreeg en hoofdpijn door de sulfiet. Dat is ook waar, maar daarom liet ik het nog niet altijd staan. Maar goed, ze nemen het. Ik twijfel wel of mijn moeder het toch niet alweer doorheeft.... die zag het altijd meteen. Maar ze is lief en zegt dit keer niks. Ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren straks.

5 jaar geleden

Wat ik trouwens erg lekker vind als vervanging is bio appelsap en bubbelwater.

5 jaar geleden

Tegenwoordig mag je haast bij alle antibiotica drinken. Ik schonk zelf alcoholvrije wijn (feather vd AH-lekker en perfecte kleur) over in een fles gewone wijn. Bij binnenkomst kan je zelf evt al aan een wijntje zitten. Ik schonk mijn vriendinnen dan een nieuwe fles en zei ‘och ik had nog n fles open van vd week’ dus die dronk ik dan maar