22 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb even geen trek, of je verteld het 1 iemand en die schenkt je steeds alcohol vrije wijn bij.
5 jaar geleden
ik ga het vertellen op kerstavond.
Dit jaar liggen de mooiste cadeaus niet alleen onder de kerstboom. ♡♡
ik ben dan 10 weken, volgens telling huisarts 12 weken.
als het mis gaat wil ik het toch ook delen..
5 jaar geleden
Ja zeg dat je een blaasontsteking hebt en daarvoor antibiotica krijgt. Ook gelijk een excuus als je veel moet plassen.
Of schenk voor je zelf alcohol vrij in. Ik had dat pas gedaan en dan van faber de mousserende rose is echt heerlijk! Wel goed opletten want sommige alcoholvrij is geen 0,0
5 jaar geleden
Ik heb gewoon jillzz 0,0 gehaald ziet niemand verder gewoon logo na je toe of uitschenken in een glas is ook nog is lekker dus dat scheelt ik moet het ook zo doen
5 jaar geleden
Jaaa ik gebruikte de rosé bubbels van Gall! https://www.gall.nl/mousserende-wijn/?prefn1=alcoholPercentage&prefv1=Alcoholvrij
Zo lang ze de fles niet goed bekijken, hebben ze niets door. Je zou hooguit denken dat het een 'goedkoper' flesje is ipv een dure wijn.
5 jaar geleden
Je kan ook in een lege fles droge witte wijn ice tea green doen en beetje water erbij dat die wat lichter wordt. Let er alleen op dat je niet te snel drinkt
5 jaar geleden
Ik heb voor mezelf alcoholvrije wijn gehaald, en deze in een fles overgegoten van een normale wijnfles 😊 Als ik dan naar vrienden ging, nam ik deze mee en vertelde als smoes dat de fles al open stond omdat ik gister al een wijntje had gedronken. Gelukkig ga ik het met kerst vertellen, en dus geen smoesjes meer! Ben dan 9+4
5 jaar geleden
Ik moet de smoes al tijden gebruiken. Nu kent de familie mij als gezondheids freak, dus nu had ik opgemerkt dat ik meer last van mijn gewrichten kreeg en hoofdpijn door de sulfiet. Dat is ook waar, maar daarom liet ik het nog niet altijd staan. Maar goed, ze nemen het. Ik twijfel wel of mijn moeder het toch niet alweer doorheeft.... die zag het altijd meteen. Maar ze is lief en zegt dit keer niks. Ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren straks.
5 jaar geleden
Tegenwoordig mag je haast bij alle antibiotica drinken.
Ik schonk zelf alcoholvrije wijn (feather vd AH-lekker en perfecte kleur) over in een fles gewone wijn.
Bij binnenkomst kan je zelf evt al aan een wijntje zitten.
Ik schonk mijn vriendinnen dan een nieuwe fles en zei ‘och ik had nog n fles open van vd week’ dus die dronk ik dan maar