18 Reacties

5 jaar geleden

Die van Lindemans vind ik erg lekker! Is zoet maar ook vol van smaak.

5 jaar geleden

Hugo heeft 0.0 een lekkere en niet duur.

5 jaar geleden

Heb met kerst sparkling druivensap gehad. Meer een soort frisdrank maar best lekker als je van zoet houdt

5 jaar geleden

Just 0 heeft ook prima rode, witte en rose als altermatief 🙂 Vind zelf de witte wijn en rose erg lekker.

5 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Just 0 heeft ook prima rode, witte en rose als altermatief 🙂 Vind zelf de ...
Ik vond van deze de rose erg lekker; de rode vond ik te zoet (ben niet van de zoete wijn) dus misschien is de rode just 0 iets voor jou Dominique90

5 jaar geleden

Sangre de toro van de AH!

5 jaar geleden

Ik heb nog nooit een rode wijn gevonden die te drinken was zonder alcohol 😅 Allemaal niet re drinken. De rosé van Faber is tot nu toe het best bevallen 👍

5 jaar geleden

Ik vind echt alles vies en ben nu overgestapt op kombucha. Als je dat in een mooi wijnglas doet, krijg je toch een beetje het champagne/wijn-gevoel.

5 jaar geleden

Ik vind deze lekker.

5 jaar geleden

Albert heijn verkoopt merk viverty, is prima te doen in wit rood en zelfs een bubbel voor de aankomende jaarwisseling.

5 jaar geleden

Reactie op Vlierenfluitje

Die van Lindemans vind ik erg lekker! Is zoet maar ook vol van smaak.
In die van Lindemans zit alcohol dus die is niet echt heel goed.. staat op alcoholvrij maar dat betekend dat er nog een klein percentage in kan zitten.. als je op de achterkant kijkt zie je dat er nog iets van 0,2 in zit.. er moet echt 0.0 op staan naast alcoholvrij

5 jaar geleden

Free feather heeft lekkere rode wijn

5 jaar geleden

In die van Lindemans zit alcohol dus die is niet echt heel goed.. staat op ...
Ik wilde idd hetzelfde typen! In de rode wijn van lindemans zit 0,5% alcohol. Free feather is ook mijn favoriet!

5 jaar geleden

Torres Natureo Red :)

5 jaar geleden

Reactie op Kimmiek

Ik wilde idd hetzelfde typen! In de rode wijn van lindemans zit 0,5% alcoho ...
In Nederland is er geen alcohol vrij wijn verkrijgbaar met 0.0%. Wij kregen met kerst namelijk een heerlijke alcoholvrij wijn, heb het grondig uitgezocht. In de wet staat dat alcoholvrij wijn 0,5% alcohol mag bevatten zonder dit te hoeven aan te geven op het etiket. Dus alle alcoholvrij wijn is nog steeds alcohol.

5 jaar geleden

https://www.vinissima.nl/een-ontnuchterende-test-alles-over-alcoholvrije-wijn-top-10-favorieten-0/ Dit is nog wel een interessante link om te lezen, o.a over of er wel/niet toch wat alcohol in zit en welke er goed uit de test komen.

5 jaar geleden

Reactie op Glitterpony

In Nederland is er geen alcohol vrij wijn verkrijgbaar met 0.0%. Wij kregen ...
Dat is niet helemaal waar, de Just 0 serie is volledig alcoholvrij. Een vriend van ons werkt bij een slijterij en heeft dit voor me uitgezocht. Just 0 is echt 0.0% en mag dit ook voeren op het etiket. Maar idd, er zijn er maar weinig die echt helemaal alcoholvrij zijn.