9 Reacties
één jaar geleden
Wat voor noten gaat t om?
Want bij pinda lijkt me pindakaas de makkelijke optie.
Voor sesam maar dat zijn zaden kun je tahin gebruiken op brood.
Volgens mij zijn er wel meer notenpasta’s te koop. Google maar eens. Hazelnoot, walnoot, amandel kan wellicht ook via amandeldrank?
één jaar geleden
Reactie op gaia
Hij is juist allergisch voor pinda :)
Had het erbij moeten zetten maar het ...
Dan zou ik er proberen een soort pasta van te maken en te mengen met iets wat je kindje wel echt graag heeft. Bijvoorbeeld met appelmoes of jam of fruit purée zoals een knijp zakje?
één jaar geleden
En als je die kleine stukjes gewoon geeft om zo uit de hand op te eten? Wij hebben dit ook moeten doen bij onze zoon, maar die was iets ouder en at t dus zo op (en we mochten wel een pasta gebruiken bij sommige noten). Ik snap dat je geen hele noten gaat geven, maar gewoon in kleine stukjes. Of een stukje brood afscheuren en dan daarin stoppen? Of mss de diëtist van het ziekenhuis bellen? Zij kon ons toen veel tips geven. Heel veel succes!
één jaar geleden
Mag je het niet door koekjes verwerken? Dan kun je ze zelf maken en weet je hoeveel er in zit? Of speciale notenreep of zo met dadel?
één jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Mag je het niet door koekjes verwerken? Dan kun je ze zelf maken en weet je ...
Oh dat is een goeie! De eerste stukjes zitten er inmiddels in maar die zijn ook echt innieminnie. Zometeen een kwart noot en vanavond een halve. Dan morgen 2,4,8,19. Van die laatste maak ik notenpasta maar die ervoor een koekie!
één jaar geleden
Reactie op gaia
Oh dat is een goeie! De eerste stukjes zitten er inmiddels in maar die zijn ...
Goed bezig. Wat een gedoe joh lijkt mij, maar voor het goede doel 💪🏻❤️ succes!